mt,`:)
唉,,升左form2,好辛苦呀,今年一定要挑戰到karen..`
2010 年 10 月 16 日  星期六   晴天


test` 不安 分類: 未分類

測驗日期逐漸逼近,,

上堂時間自己訓著,,

可以怎樣面對一切?!

回想中一時的生活,,

現在的是微不足道,,

我需要在擔心什麼?!

這些我也必須做到,,

否則我還能要什麼,,

我能否得到這一切?!

答案只能在我心裡..

 

 

 

 

 

個個都響到問我,,

點解您可以入到a班架?!

我都吾知點答您地,,

個個都覺得,,

我上堂訓教,,

吾讀書,,吾認真,,

冇用心..等等....

其實,,

係您地吾明我..

同學朋友睇吾到,,

我吾介意,,

但係「您地」同我一齊住,,

我夜晚有冇得訓,.

您應該知得一清二楚,,

點解仲要怪我?!

 

 

今年真係要好好讀書.

各位,加油呀.`






訪客留言 (返回 tsemanting 的日誌)


latch 於 2010-10-17 12:43 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OnLYlIKeKiT 於 2010-10-16 07:03 PM 發表:
M3=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thanks`
Posted at 2010-10-16 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OnLYlIKeKiT 於 2010-10-16 07:02 PM 發表:
C2=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thanks`
Posted at 2010-10-16 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OnLYlIKeKiT 於 2010-10-16 07:02 PM 發表:
CM1=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thanks`
Posted at 2010-10-16 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OnLYlIKeKiT 於 2010-10-16 07:02 PM 發表:
冇人知;吾緊要
我一定體會到你嘅辛苦
因為我同你一樣;
我一定會支持你.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝您呀,呀櫻,`:)
我都會支持您架`
Posted at 2010-10-16 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mercedesmok 於 2010-10-16 01:25 PM 發表:
cm(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anthony6a01 於 2010-10-16 12:02 PM 發表:
加油努力啦~
祝你成功~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝,,我會架喇`
Posted at 2010-10-16 12:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wawa1017 於 2010-10-16 12:01 PM 發表:
要加油呀^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

華.多謝您呀`
Posted at 2010-10-16 12:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





tsemanting
暱稱: mAntInG`
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 85
今日人氣: 3
累積人氣: 1981
最新文章
13,20-21/11/2010
04-10/11/2010
2010-11-03
31/10/2010-02/11/201...
ha-pi Halloween `
每月文章