mt,`:)
唉,,升左form2,好辛苦呀,今年一定要挑戰到karen..`
2010 年 10 月 17 日  星期日   晴天


wa,hapi bday` 開心 分類: 未分類

 wa,`:)

生日大快樂呀.

您又大一碎喇,

而家已經13碎,

大個仔架喇喎.

 

您想要D 咩呢?

如果要我幫手,

記住同我講呀.

hapi birthday`

by ah TinG,`:)

your birthday,2010






訪客留言 (返回 tsemanting 的日誌)


mercedesmok 於 2010-10-17 04:51 PM 發表:
c0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wawa1017 於 2010-10-17 12:08 PM 發表:
多謝
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾駛,`:)
Posted at 2010-10-17 12:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





tsemanting
暱稱: mAntInG`
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 85
今日人氣: 2
累積人氣: 1980
最新文章
13,20-21/11/2010
04-10/11/2010
2010-11-03
31/10/2010-02/11/201...
ha-pi Halloween `
每月文章