27 January 2010 wed:)

 

呵呵呵 好耐冇打過qooza啦
今日我終於打番-\/- 仲轉埋風格添
其我覺得要日日打qooza系好難咖
對我黎講啦xp 今日我吾小心遲左小小到 ka
跟住一黎到又吾見牙恩 都估佢今日吾番咖啦
之後我地番到學校 第一堂上maths堂
我同黃大琳刀好乖 冇咩點傾計 好專心甘上堂: )
之後就上堂2樓 彭童黎找我地 跟住就聊左一陣天
之後就上音樂堂\0/ 音樂堂發生左d吾系幾愉快既事
搞到自己覺得自己好黑仔 救命!!!!!! 之後就上中史堂lu
吳仲森刀吾知系咪玩野 叫我地帶下冊書喎
點知又話要帶上冊書喎 真系麻鬼煩 跟住就上中文堂
中文堂好悶 成堂系度講口語 我又吾多中2口語bo
唯有自己系度畫公仔啦 畫得好happy^0^
上完中文就上英文啦 英文堂又系對卷 黃大琳做數
得閒同佢吹下水 笑死我xd 之後就lunch lu
今個lunch好充實牙 去左圖書館度做功課 岩岩好做得晒
好正牙 va堂好悶 又做個個版畫 悶死人 又系做完系度畫公仔xd
之後就同黃大琳n彭童回家去了 今日行捷徑 yeah! 

 

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 tser 的日誌)


Wendy0106 於 2010-08-01 10:30 PM 發表:
RRRR
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



euris112 於 2010-07-13 05:51 PM 發表:
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bibi0_01314 於 2010-05-13 07:51 AM 發表:
`c0mm3nT;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yauyu 於 2010-02-15 01:23 AM 發表:
^3^RRRRRR
新年快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aR_Yan11 於 2010-02-03 01:21 PM 發表:
R~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

恩~~~~~~~~~~
Posted at 2010-02-03 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



heidiwong 於 2010-02-03 12:58 PM 發表:
c0mment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:)
Posted at 2010-02-03 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0RI 於 2010-02-02 07:31 PM 發表:
[悄悄話]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

牙區 其實我睇吾到你個悄悄話 :)
Posted at 2010-02-03 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JessicaLaM19 於 2010-01-27 07:04 PM 發表:
wow` 謝露露打QZ啵, 梗系留COMMENT啦(3
我英文堂都笑死 XD
捷徑真系好捷咖姐:P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈哈
捷徑好快牙>0<要日日行牙
Posted at 2010-01-27 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sisishan 於 2010-01-27 06:53 PM 發表:
hi=]
8=]
r=]
我好耐冇見係打qooza la=]
w0w
奇人異事呀你打qooza kaka
我比十個珍你呀kaka
y0 y0 y0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

救命牙智障屎
不過見你甘好 一陣留番個
正正comment比你啦
Posted at 2010-01-27 07:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wgpang 於 2010-01-27 05:43 PM 發表:
R終於打qz^^
海綿寶寶好q牙;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 HEHE 系牙:)
Posted at 2010-01-27 06:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





:D
 
Name::tseR(k)
Sex::Female
Birthday::95/12/10