|
27 January 2010 wed:) | | |
呵呵呵 好耐冇打過qooza啦
今日我終於打番-\/- 仲轉埋風格添
其我覺得要日日打qooza系好難咖
對我黎講啦xp 今日我吾小心遲左小小到 ka
跟住一黎到又吾見牙恩 都估佢今日吾番咖啦
之後我地番到學校 第一堂上maths堂
我同黃大琳刀好乖 冇咩點傾計 好專心甘上堂: )
之後就上堂2樓 彭童黎找我地 跟住就聊左一陣天
之後就上音樂堂\0/ 音樂堂發生左d吾系幾愉快既事
搞到自己覺得自己好黑仔 救命!!!!!! 之後就上中史堂lu
吳仲森刀吾知系咪玩野 叫我地帶下冊書喎
點知又話要帶上冊書喎 真系麻鬼煩 跟住就上中文堂
中文堂好悶 成堂系度講口語 我又吾多中2口語bo
唯有自己系度畫公仔啦 畫得好happy^0^
上完中文就上英文啦 英文堂又系對卷 黃大琳做數
得閒同佢吹下水 笑死我xd 之後就lunch lu
今個lunch好充實牙 去左圖書館度做功課 岩岩好做得晒
好正牙 va堂好悶 又做個個版畫 悶死人 又系做完系度畫公仔xd
之後就同黃大琳n彭童回家去了 今日行捷徑 yeah!
| |
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yauyu 於 2010-02-15 01:23 AM 發表:
^3^RRRRRR 新年快樂
|
網主回覆
恩~~~~~~~~~~
Posted at 2010-02-03 05:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:)
Posted at 2010-02-03 05:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
l0RI 於 2010-02-02 07:31 PM 發表:
[悄悄話]
|
網主回覆
牙區 其實我睇吾到你個悄悄話 :) Posted at 2010-02-03 05:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wow` 謝露露打QZ啵, 梗系留COMMENT啦(3 我英文堂都笑死 XD 捷徑真系好捷咖姐:P
|
網主回覆
哈哈哈
捷徑好快牙>0<要日日行牙 Posted at 2010-01-27 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hi=] 8=] r=] 我好耐冇見係打qooza la=] w0w 奇人異事呀你打qooza kaka 我比十個珍你呀kaka y0 y0 y0
|
網主回覆
救命牙智障屎
不過見你甘好 一陣留番個
正正comment比你啦 Posted at 2010-01-27 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wgpang 於 2010-01-27 05:43 PM 發表:
R終於打qz^^ 海綿寶寶好q牙;)
|
網主回覆
HEHE 系牙:) Posted at 2010-01-27 06:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|