呼...今日終於考完試 今日考英文<-----口試 睇真D..係英文-3- 果然我不負使命 冇出過聲 只係講佐...十幾個未左右~_~ 都有2分 好似-3- 2分呀...好勁嫁啦
今日好似冇野發生 所以不多說明
﹏《掛住你的聲音 掛住你的笑容 掛住你的一舉一動
原來 掛念真的....好辛苦》﹏