| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
| 2009-12-09 |
分類: 未分類 |
今日..
番到學....
唔洗早會..
上課室...
爽...
ENG堂..
同誼姐and儀姐掟紙...
好正呀..
之後..
佢地勁9囉..
冇啦啦張果D紙塞晒落我書包到...
衰xDDD=]
中文堂..
悶..
P.E...
悶...
我.誼.儀係到食糖..
爽^^
有人成日望住longlong...
哈哈...
T.E c..
考試..
唔識做..
得6分..
之後開qooza玩..
lunch...
同臭傑講左我咩咩咩..
問佢食唔食藥...
搞笑...
番到學..
好似有個F.1仔跌親兼瀨尿..
我地成級F.2個個仆出泥睇...
搞笑^^
閱報堂..
見到王一梅..
哈哈哈哈哈哈....
基教...
死人儀姐..
冇啦啦撞琛喎..
搞到琛,誼,我,long跌晒..
骨牌效應...xD=]
勁糗..
後要班K班係到哇...
好樣衰呀..
我真係未試過囉.....
根住成堂喪笑...
好正呀^^
放學...
同儀一齊放..
之後去補習..
開心死囉xDDD=]
我諗今日會係我升左F.2以泥...
最開心既一日^^
朋友仔..
我期待跟你再次握握手...
做回以前既好朋友....
|
|
|
c9274 於 2009-12-10 09:40 PM 發表:
CM`;>
|
網主回覆
THx=] Posted at 2009-12-11 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
btkaka 於 2009-12-10 09:22 PM 發表:
c0mmEnt`;D
|
網主回覆
THz=] Posted at 2009-12-11 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈... Posted at 2009-12-11 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx=] Posted at 2009-12-11 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx=] Posted at 2009-12-11 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx=] Posted at 2009-12-11 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx=] Posted at 2009-12-11 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|