我發現我既方法係掂咖xd
今日 ENG liStenInG幾難>.<
唔識做T^T
COMMENT呀^V^
至少2個COMMENT呀,,
嘻!!!
唔留我都唔會去你地個QOOZA留番咁多,,,
哼!!!!
泥左唔留,,
我都會去左你地個QOOZA唔留COMMENT,,,
哼!!!