算了.

2010 年 4 月 22 日  星期四   晴天


2010-04-22 分類: 未分類

需然今日系我ge生日..

ha..都無我最想要ge禮物~ps(銀包)

唉..

哈..最開心ge系..有你地同我講生日快樂 x'F

你地系黑板都寫 唐銘 生日快樂姐

本來我好開心..

但系死人吖楊..竟然話你地唔好畫黑板loR..好囧rz loR

食啦你..咁掃興..╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

soR..(swiNG 甜...ps對有畫ge人講)

因為我生日..搞到你地比人罰!!

對唔住..

到左中文堂..

死人蘇又無做功課..

搞到pE堂無得同我一齊上...

哈..同豪哥打籃球..xL

好開心

之後..

肥tanG堂..我系到搞爛gaG.距都系到笑..無叫我企系到 xFF

又話咩好kAwayi呢..搞到距好開心

本來好開心..diu 特然之間落雨..

以為唔得去tEip~

點不知..距地話可以飛的..哈哈

最後我哥又話無得去..玩野!

iH堂..老lAw又話可以去..簡直玩野loR..!!!!! 咩事?

走去飛的的果陣..又落雨

個天系咪玩緊野???

去到果時..帶我地上去..

你老母..成班老老師企系出面都唔知系咪托?!XP

無成10分鐘,.又話走..都白癡

無帶姐..熊貓人又唔識擔姐..

搞到個頭濕曬..

翻到去..又話要扣我分..你咩料吖?夠姜扣我春爺分?我diu( ‵o′)凸

放學..就帶囧西同甜去富善街..

然後蘇就過左黎我到玩..

 

走左..就系咁..!

xD
 

1年1次ge生日就咁過左..唔算好開心!/_\

13歲..覺得好老吖..又無想咁低B~

好矛盾吖~

算..打左好多啦

留cM~

8

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 tsk_MiNG 的日誌)


wsconlun99 於 2010-04-26 07:47 PM 發表:
comment :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ella928 於 2010-04-26 06:36 PM 發表:
遲來的生日快樂;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kristy127 於 2010-04-23 08:53 PM 發表:
好遲既HAPII B-DAY=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rhine2313 於 2010-04-23 06:21 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hygeia_chan 於 2010-04-22 07:22 PM 發表:
唐永!~
仲有大約5個鐘頭你既生日就過lu!~
係到祝你e個細我16日既同學仔...
係一年一次既生日剩如e 5個鐘頭大大大大大快樂!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝..
Posted at 2010-04-24 08:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanie97 於 2010-04-22 07:10 PM 發表:
COmm3nT`
生日快樂~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JoanneKaYi 於 2010-04-22 07:05 PM 發表:
CM:]
HAPPY birthday
生日大快快樂
識多d今女呀
2/5帶番嚟俾我地睇呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KwaNxdd 於 2010-04-22 06:59 PM 發表:
hapi b-day:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vickichan326 於 2010-04-22 06:45 PM 發表:
生日快樂ah!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tina19971011 於 2010-04-22 06:45 PM 發表:
comment :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]