嗯,,,星期六,,既事,,都唔知點講,,,
唉,,都係唔講喔,,,
今日,,十二點起左身,,,
食完晏,,,一家人,,去左教會d人,既屋企,去bbq,,,
果度幾大呀,,,九龍,半山豪"窄"好靚呀,,,好想住果度,,,
四點幾去到,,打羽毛球喔,,嘩,,個會所,有四層的,,@@
連band房都有呀,,,又打乒乓波,,,好好玩喔,,,好耐冇練喔,,,
好想練多d,,下個禮拜,,校隊選拔喔,,
玩到七點幾,,,
去左bbq,,,其實都唔算係bbq,,,係韓式燒烤喔,,好好味呀,,
隔離又有張桌球抬,,,我地又去玩喔,,,3條友玩,,我第二咋@@"
食完,,,之後d大人就去傾計,,,
我地,,就玩,,嗯,,真係我想住果度,,呀,
唉,,,好累,,今果星期六,,去我呀爸既同事既飲,,,
再下個禮拜五,,又去第二度bbq,,
再下個禮拜日,,又去我呀媽既叔婆(佢係細果我呀媽的@@)既飲,,
呢個月,,唉,,
完
分類: 未分類 |