曹狗之地
tsotszkin
暱稱: 曹狗
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2013-12-22
2013-12-17
路 該怎麼走?
I Don' t Wanna To B...
2010-09-04
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 369
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 17 日  星期日   晴天


I Don't Wanna To Be Lonely 分類: 未分類

 

是我未夠好 或這夜太早 想起當天那懷抱
就算是太早 未算是太糟 掛念都好
閉上兩眼看到入神 只差一點真的貼近
這晚我算太過寂寥 或過份敏感

I don't wanna be lonely
太捨不得那年
如何望你 都愛你的臉
懷念痛快的吻別 Oh...

I don't wanna be lonely
我也不想眼淺
有時夜了 想到某天
偶然都沾濕眼線

獨個在這邊 望向舊照片 專心不到我視線
掉了舊信件 就當沒法可證實掛念
打開刪不走的短訊 想起當天哭得太盡
這晚我算太過寂寥 或算是太蠢

I don't wanna be lonely
太捨不得那年
如何望你 都愛你的臉
懷念痛快的吻別 Oh...

I don't wanna be lonely
我也不想眼淺
有時夜了 想到某天
偶然都沾濕眼線

還是渴望
今天我想再被愛
痛過了 我都仍然能愛
好比深海

I don't wanna be lonely
太捨不得那年
如何望你 都愛你的臉
懷念痛快的吻別 Oh...

I don't wanna be lonely
我也不想眼淺
有時夜了 想到昨天
偶然沾濕雙臉

I don't wanna be lonely
最放不低以前
誰人在變 這世界改變
承諾到哪天兌現 Oh...

I don't wanna be lonely
我算不得眼淺
有時倦了 想到這天
我曾經沾濕眼線。



2010 年 9 月 4 日  星期六   晴天


2010-09-04 分類: 未分類

 

Thursday, 02 September 2010

  • 九月二號.

    一朝早去搵思攞番D功課.

    跟住返學校打波

    好耐冇試過打得咁爽快喇

    bLOcK鼻屎好過癮xDD

    bLOcK肥M foul左-,-

    比馮浩光BloCk左-,-勁靚囉:$ 唉~我一定要報仇!!!!!!!!!!!!

    成身汗的感覺太正了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    入hall聽on9.笑死.

    小息又打波=.=

    比人game

    上PATH.

    又講淫野xD最正係個老師講埋一份XDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!

    ~~LUNCHTIME~~

    食韓燒with curtis, kk, frankie,溫

    很正很on9很快樂很美味很好玩

    之後去維園打波.

    見證狗朗BlOcK鼻屎!!!FULL BLOCK!!!PERFECT DEFENCE!!!

    VA堂~教訓覺lol

    子午覺!!!XD

    CL堂又很正;P

    放學~補習~

    條仆街無啦啦話我D等號唔夠直留我堂囉咩料:-@

    屌屌屌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-@

    你條粉陽你燥底你既事做乜搵我黎出氣!!:-@

    妖!



2010-09-04 分類: 未分類

 

Wednesday, 01 September 2010

  • 今日很荒唐:)

    昨夜,送郭文希機.

    wif 思& J神.

    撘A10, 成個半鐘=,=

    一路撘一路做功課;P

    到機場.hEA機場:P

    J神唔肯影貼:@:@

    then郭文希come wif priscilla & 2 fds(唔識的-,-)

    食味千.豚肉拉面X)

    多謝郭文希小姐X]

    then狂影相xDDDXd

    影左好多.好耐.

    影完佢就入閘喇:(

    跟住去搵仆街仔.佢呀媽係度:$

    之後撘車走.勁快喎;P

     

    今日,3A好熱鬧xd

    好好玩好多人同我傾計:P

    做左「3A班會副主席」*v*

    7票當選xdd

    YEAH :D!

    個班主任好長氣-,-

    放學.入長鞍山wif劉溫.

    坐左成粒鐘車=.=未試過坐地鐵坐咁耐~_~

    1ST time 坐馬鐵.

    go to M記 wif PP,Vyi,仆街仔,晶兒.

    晶兒同Vyi好熱情:D

    仆街仔好靜囉:(唔理我:$

    去左晶兒屋企:P

    搗亂:P

    多得Vyi=.=

    個個交換衫著-,-:$:$:$

    交換校服著囉咩料=,=〢

    著校服裙著短裙著legging.v.

    晶兒著我條低腰牛仔褲超型!!!

    加埋頂帽直情係潮童:D:D:D

    PP睡衣look

    Vyi化身男人=.=

    拍片:P續集lol

    劉溫都唔玩既~_~

    唱生日歌xdd(又唱-v-)

    又抱又咩xP其實你地好輕咋^^

     

    同你十指緊扣>_<...

    記著我們的承諾啊.

    耶;$

    真的很後悔:'(

    下次我一定唔會咁架喇.~

     

    劉溫;;生日快樂!

    李芷盈;;生日快樂!

     

    晶兒;;玩到你屋企亂晒sorry呀