九月二號.
一朝早去搵思攞番D功課.
跟住返學校打波
好耐冇試過打得咁爽快喇
bLOcK鼻屎好過癮xDD
bLOcK肥M foul左-,-
比馮浩光BloCk左-,-勁靚囉:$ 唉~我一定要報仇!!!!!!!!!!!!
成身汗的感覺太正了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
入hall聽on9.笑死.
小息又打波=.=
比人game
上PATH.
又講淫野xD最正係個老師講埋一份XDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!
~~LUNCHTIME~~
食韓燒with curtis, kk, frankie,溫
很正很on9很快樂很美味很好玩
之後去維園打波.
見證狗朗BlOcK鼻屎!!!FULL BLOCK!!!PERFECT DEFENCE!!!
VA堂~教訓覺lol
子午覺!!!XD
CL堂又很正;P
放學~補習~
條仆街無啦啦話我D等號唔夠直留我堂囉咩料:-@
屌屌屌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-@
你條粉陽你燥底你既事做乜搵我黎出氣!!:-@
妖!