WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

眼訓*W*

2007 年 3 月 18 日  星期日

呢幾日都眼訓都痴ma根,

所以唔打日記,

係度同龍姐姐講聲sor,

不過都好,

因某人嘅感情事向前走左一大步,

KUKU,

聰明嘅都估度係邊個,

都係因為我,幽幽(唔記得點打個"幽"字)&崔崔嘅幫助呢..

開心,

又做左媒人,

結婚記住比番利事我呀!!

講番之前先,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3.14

白色情人節,

冇人記得我,

重係得一個人過,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3.15

比賽>^<

緊張爆,

雖然冇之前英文咁驚,

但係都好緊張,

都驚走音,

晨早返去開聲,

不過好值得呢,

覺得自己高音左XD

可能係日日都開聲,

KUKU

高音攻擊,

個個都驚左我XD

發覺中3嘅姐姐們好勁,

盧昕欣大可愛,

又高音又可愛,

中3嘅可以拖住個高音好長時間呢,

信~

好好聽,

同鐘柏柏+Nicole學唱信,

事實證明我地係唔得嘅,

佢地太勁,

都係花香正常D XD,

中3好早就比賽,

好似我地之前咁,

我地就要到lunch先去比賽,

>3<

中文堂可以唔洗上,

可以唔洗背書,

Yes

但係都要上Maths

= =

慘慘,

鬼叫Miss Wong果兩堂都要上堂咩,

-3-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

比賽la><

我係第3個呀!!

超緊張,

哇有間唔知咩鬼中學,

有成十幾個人出賽,

幫佢地彈琴果個都真係幾慘,

出去成十幾次,

要驚十幾次,

可憐呀!!

第一個人竟然係劉卓瑩,

呀Wen實知邊個,

好留心咁聽佢唱,

佢把聲OK架,

但係唱唔到高音,

果首都已經唔高音,

但係佢都可以走音,

但係我聽到佢把聲沙沙地,

可能係有啖,

我假假地都護聲護左5日,

XD

覺得自己好勁,

到我唱la,

好緊張呀!!

吸左一大啖氣,

唱得都ok la(對我黎講)

好過之前嘅2位-V-v

自豪,

只要盡左力就得架la!!

鐘柏柏唱得好好聽,

盧昕欣真係好可愛架!!

我同鐘柏柏都好前,

但係Nicole就好後勁(前30黎講)

盧昕欣日日都好似唔夠訓咁,

但係又好靚女喎,

佢坐我隔黎,

咁人地比比下賽,

唱緊歌之際,

佢...佢...

訓左,

好可愛,

佢訓左個樣,

果時第十幾個唱緊,

Nicole第28定唔知二十幾,

咁唱到24,5果時佢突然晒左,

我都呆左一呆,

佢叫我問Nicole第幾個

真係好可愛呀!!

>3<

雖然都係同佢唔係好熟,

爆想同佢做fd子,

唱完頭30個,

個評判要我地出去,

等後面果30個比賽,

咁我就同Nicole&鐘柏柏去行街街,

係美麗華行,

見到勁多名牌店,

爆想入去買lor

但冇錢錢T^T

最終去左無良買野,

用左$23

買左3枝筆1把間尺,

番到去再玩左陣就講分數la,

鐘柏柏第3名,

勁勁,

好high lor我地,

我雖然得82分(第3 85分)

但係都開心,

因為又有經驗吸取la,

跟住我就去左搵呀媽,

好眼訓嘅我係睇緊電視嘅同時訓著左,

白痴到發夢見到係9點幾XD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3.16

今日去AIA+年華,

好high

同Christy,幽幽,崔崔+茹健朗去,

$150一個人,

為左幫某人&某人,

大家做左好多機會,

佢地係都唔晒目,

我知佢地明架,

唔咁做之ma,

經過幽幽一番游說,

佢地終於拖手la,

好辛苦先得架,

好sweet呢,

我都好想有人同我咁呀!!

唔洗理我架,

我傻架XD

差D比崔崔捉左去玩G Force

如果我玩嘅話,

我一定死,

玩一個洗衣機我都死下死下,

再咁玩,

我真係會死,

覺得自己好賤,

同你地講番對唔住!!

我地個個都玩到high晒,

落雨都小理,

玩到個頭濕晒,

好早就走左,

去左銅鑼灣,

唱K去,

ya,

開正我果飯,

因為啱啱開左聲(玩果時尖叫),

可以唱到好高音,

玩到8點先番到屋企,

開心爆呢,

p.s某人&某人進展得好好,
     
     進行pain B!!



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 66 | »