呢幾日都眼訓都痴ma根,
所以唔打日記,
係度同龍姐姐講聲sor,
不過都好,
因某人嘅感情事向前走左一大步,
KUKU,
聰明嘅都估度係邊個,
都係因為我,幽幽(唔記得點打個"幽"字)&崔崔嘅幫助呢..
開心,
又做左媒人,
結婚記住比番利事我呀!!
講番之前先,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3.14
白色情人節,
冇人記得我,
重係得一個人過,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3.15
比賽>^<
緊張爆,
雖然冇之前英文咁驚,
但係都好緊張,
都驚走音,
晨早返去開聲,
不過好值得呢,
覺得自己高音左XD
可能係日日都開聲,
KUKU
高音攻擊,
個個都驚左我XD
發覺中3嘅姐姐們好勁,
盧昕欣大可愛,
又高音又可愛,
中3嘅可以拖住個高音好長時間呢,
信~
好好聽,
同鐘柏柏+Nicole學唱信,
事實證明我地係唔得嘅,
佢地太勁,
都係花香正常D XD,
中3好早就比賽,
好似我地之前咁,
我地就要到lunch先去比賽,
>3<
中文堂可以唔洗上,
可以唔洗背書,
Yes
但係都要上Maths
= =
慘慘,
鬼叫Miss Wong果兩堂都要上堂咩,
-3-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
比賽la><
我係第3個呀!!
超緊張,
哇有間唔知咩鬼中學,
有成十幾個人出賽,
幫佢地彈琴果個都真係幾慘,
出去成十幾次,
要驚十幾次,
可憐呀!!
第一個人竟然係劉卓瑩,
呀Wen實知邊個,
好留心咁聽佢唱,
佢把聲OK架,
但係唱唔到高音,
果首都已經唔高音,
但係佢都可以走音,
但係我聽到佢把聲沙沙地,
可能係有啖,
我假假地都護聲護左5日,
XD
覺得自己好勁,
到我唱la,
好緊張呀!!
吸左一大啖氣,
唱得都ok la(對我黎講)
好過之前嘅2位-V-v
自豪,
只要盡左力就得架la!!
鐘柏柏唱得好好聽,
盧昕欣真係好可愛架!!
我同鐘柏柏都好前,
但係Nicole就好後勁(前30黎講)
盧昕欣日日都好似唔夠訓咁,
但係又好靚女喎,
佢坐我隔黎,
咁人地比比下賽,
唱緊歌之際,
佢...佢...
訓左,
好可愛,
佢訓左個樣,
果時第十幾個唱緊,
Nicole第28定唔知二十幾,
咁唱到24,5果時佢突然晒左,
我都呆左一呆,
佢叫我問Nicole第幾個
真係好可愛呀!!
>3<
雖然都係同佢唔係好熟,
爆想同佢做fd子,
唱完頭30個,
個評判要我地出去,
等後面果30個比賽,
咁我就同Nicole&鐘柏柏去行街街,
係美麗華行,
見到勁多名牌店,
爆想入去買lor
但冇錢錢T^T
最終去左無良買野,
用左$23
買左3枝筆1把間尺,
番到去再玩左陣就講分數la,
鐘柏柏第3名,
勁勁,
好high lor我地,
我雖然得82分(第3 85分)
但係都開心,
因為又有經驗吸取la,
跟住我就去左搵呀媽,
好眼訓嘅我係睇緊電視嘅同時訓著左,
白痴到發夢見到係9點幾XD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3.16
今日去AIA+年華,
好high
同Christy,幽幽,崔崔+茹健朗去,
$150一個人,
為左幫某人&某人,
大家做左好多機會,
佢地係都唔晒目,
我知佢地明架,
唔咁做之ma,
經過幽幽一番游說,
佢地終於拖手la,
好辛苦先得架,
好sweet呢,
我都好想有人同我咁呀!!
唔洗理我架,
我傻架XD
差D比崔崔捉左去玩G Force
如果我玩嘅話,
我一定死,
玩一個洗衣機我都死下死下,
再咁玩,
我真係會死,
覺得自己好賤,
同你地講番對唔住!!
我地個個都玩到high晒,
落雨都小理,
玩到個頭濕晒,
好早就走左,
去左銅鑼灣,
唱K去,
ya,
開正我果飯,
因為啱啱開左聲(玩果時尖叫),
可以唱到好高音,
玩到8點先番到屋企,
開心爆呢,
p.s某人&某人進展得好好,
進行pain B!!
|