Eric日誌
歡迎黎到Eric仔日誌..請大家多多照顧小弟同留個大大大Cm
tsuickeric15
暱稱: Eric仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
算開心既一日-.-
2010-10-30
星期6
星期5!
頂-_-!
文章分類
全部 (25)
生活瑣碎 (1)
校園趣事 (5)
未分類 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 98
今日人氣: 3
累積人氣: 1362
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


英文.. 愉快 分類: 校園趣事

今日測英文阿..唔算難既,不過我都錯左唔少..

我math唔係咁好,點算阿,明天默啦,

放左學見到1B果D人係到正樹葉

囧囧囧囧明天有排球打,YA

今日唔打咁多,我先去溫豬

88~~



2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


死啦..明天考英文阿 驚慌 分類: 校園趣事

今日個中文考試好難阿T.T...放左學仲要留低課測,

正想走既時候,見到羊咩咩同C朗姐係到食野,T_t我無錢食0.0

仲有喔,大家要買劵記得搵我

多多支持喔

 



2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


好悶阿... 鬱悶 分類: 生活瑣碎

超悶...今日10點幾起身,就要對住D功課T_T,可惜我都無做XD,阿媽買左野食上黎之後,我就一直打機打到1點幾.

GD!!!有戲睇,雖然睇過,不過好過無,其實今日小學同學叫我去街,不過我唔出..因為無人去..囧

明天要考中文..不多打,掰~~