今日好早享school by 校車go to 香港大學舊生會中學幫手比人
影,下午有M記eat,D人點幾就返school上弦樂團.But mr. wong
留低7個人再影,then 影完by mr.wong 格車返school,好好玩but
好辛苦。果個人以為自己荷理活大制作,一個動作30幾幅,痴線~~