尋日享學校做壁報果陣,胡帆坐享我地後面睇住我地做,之後又電話響。
Then 就仆街了比死人胡帆見到,就收左。果陣勁想鬧佢,但係費事佢唔比番個電話我la~~
佢又享庋扮好人話『念在你做壁報,聽朝問我拎番』仆佢個臭街,冷係好人。
今日朝早問佢拎番,佢差D唔記得,小佢。!!!!!!
放學~~
又要做壁報,不知做得幾靚,佢又享度嚴三嚴四,夠薑佢自己做ar!!!
(方sir話晒比全級老師聽1D班個個壁報好靚,又話係我地整)
不過都好gei,証明我地整左咁多野冇白費la~~
今日放學做壁果陣,鄭芯愉冇lala琴馮杏喬一把,笑到我地痴線。
Then又見到湯sir,竟然見到「陳約室」享度扮cool,同佢Hi又扮cool~~
唉~比佢教真可憐……
| | |