|
2008 年 9 月 27 日 星期六 
轉版了
很久前已想把日記轉版了
今天終於也轉了,弄了很久
原本轉了一個比較鮮色的,但後來覺得沉色比較cool,哈哈
今天是星期六,我想訓晚些的
但根本不行,又被一些電話嘈醒
我賣身了給scu嗎?
我上堂時又打來,放假時又打來....
本來我是無所謂的,她打來完全是天經地義麻
但最可惡的是,我番訓的時候,狗恭打來.....
大佬,她已跟我說了,用得著妳再打來說一次嗎?
妳有無病呀?次次都係咁,佢打完黎隔多一陣妳就即刻打黎
仲要係講同一樣野,痴線架,浪費我的時間!!!
在放假的時候我真的很想睡晚點,我要補充我一星期沒有睡的時間
就是這個電話,我醒了
跟爸爸到了樓下吃下午茶
然後去了深水埗,8gb的usb及SD卡也很便宜,心動中...
then去了學日文
學完去了市中心,買handfree(舊的那個有一邊沒有聲音了)
還喝了仙草奶茶,挺好味的
但我覺得台灣的仙草奶凍更好喝,而且便宜點
其實現在聞奶色變,就算有仙草奶凍我也不敢喝啦
我現在連雪糕也不敢吃
Post Time:2008-09-28 02:11 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
jUdY 於 2008-10-02 01:04 AM 發表:
買8gb memory card..... 再加個細細隻的sd card reader la!!
sat都打黎 -.-" 打佢la!!!
|
網主回覆
我都諗住係咁買,始終sd card功能好似多d
我都好想打獲佢=.=佢真係痴線ga!! Posted at 2008-10-02 03:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Pui 於 2008-09-28 08:32 PM 發表:
幾日前, 我都買左隻 8GB 手指 SanDisk $ 239 ...... ^0^
|
網主回覆
哈哈,估唔到妳都買左
但我尋日睇ge價錢係200元也不用=.=
最便宜的14x,最貴的18x (最貴的就是sandisk)
想不到幾天之間又跌價了......(但我相信遲d可能又會貴番)
我諗我會買8gb sd卡呀,因為又可以放入相機又可以save野
但手指又比較方便....心大心細中.... Posted at 2008-09-28 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|