2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天

轉版了

很久前已想把日記轉版了
今天終於也轉了,弄了很久
原本轉了一個比較鮮色的,但後來覺得沉色比較cool,哈哈

今天是星期六,我想訓晚些的
但根本不行,又被一些電話嘈醒
我賣身了給scu嗎?
我上堂時又打來,放假時又打來....
本來我是無所謂的,她打來完全是天經地義麻
但最可惡的是,我番訓的時候,狗恭打來.....
大佬,她已跟我說了,用得著妳再打來說一次嗎?
妳有無病呀?次次都係咁,佢打完黎隔多一陣妳就即刻打黎
仲要係講同一樣野,痴線架,浪費我的時間!!!
在放假的時候我真的很想睡晚點,我要補充我一星期沒有睡的時間
就是這個電話,我醒了

跟爸爸到了樓下吃下午茶
然後去了深水埗,8gb的usb及SD卡也很便宜,心動中...
then去了學日文
學完去了市中心,買handfree(舊的那個有一邊沒有聲音了)
還喝了仙草奶茶,挺好味的
但我覺得台灣的仙草奶凍更好喝,而且便宜點
其實現在聞奶色變,就算有仙草奶凍我也不敢喝啦
我現在連雪糕也不敢吃

Post Time:2008-09-28 02:11 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 tsuiyan 的日誌)


jUdY 於 2008-10-02 01:04 AM 發表:
買8gb memory card.....
再加個細細隻的sd card reader la!!

sat都打黎 -.-"
打佢la!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都諗住係咁買,始終sd card功能好似多d

我都好想打獲佢=.=佢真係痴線ga!!
Posted at 2008-10-02 03:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Pui 於 2008-09-28 08:32 PM 發表:
 幾日前, 我都買左隻 8GB 手指 SanDisk $ 239 ......  ^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,估唔到妳都買左
但我尋日睇ge價錢係200元也不用=.=
最便宜的14x,最貴的18x (最貴的就是sandisk)
想不到幾天之間又跌價了......(但我相信遲d可能又會貴番)
我諗我會買8gb sd卡呀,因為又可以放入相機又可以save野
但手指又比較方便....心大心細中....
Posted at 2008-09-28 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





tsuiyan
暱稱: Tracy
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (125)
Beijing Olympic 2008 (6)
Book (3)
Daily Life (43)
Drama (18)
Feeling (13)
School Life (14)
SCU (22)
未分類 (6)
每月文章
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 56
今日人氣: 35
累積人氣: 4014