音樂堂完阻之後,sky傻咗囉....入咗幾個人之後...就將門關咗...ella就要自己再開門入黎喇....
之後四大癲王又黎射像根喇....之後黄先生就鬧咗成堂....sky真系好好人///
狂系度幫donald....但最後都穿煲....卡卡...笑到成班傻咗囉~~之後就收咗手
冊...話要記缺點喔...搞到chi9喊,,,,,之後就小息喇...癲癲癲,,,,
黄先生話我地班女仔都超癲囉~~咩事啊黎家...又吾系吾比癲...無喇喇話我地
得閒就系度傻笑囉...有病啊~~笑就更系有原因架喇...點會無喇喇笑喔~~~
之後英文堂....miss yim睇到chi9喊...個樣十分驚呀.....落堂,,,chi9就狂系度
鬧黄大焦....抵死囉~~~呵呵~!!!!@,@
放學..睇到黄先生令住两張警告信to chi9and donald .....唉.... |