今 日 同 子 彤 去 左 沙 灘 ..
去 到 點 知 得 咁 少 人 .. -3-""|||||
唉.. / ^ \ "" 悶 到 嘔 牙.. -口- "
牙 珊 又 吾 黎.. 牙 琪 又 吾 得 閒 .. T^T ""
仔 仔 既 電 話 又 打 吾 通 喎.. >/\< !!!
又 冇 牙 哥 電 話.. .. -33333333333- """
唉 唉 唉 !! > /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ < ""
之 後 都 冇 燒 野 食 既.. *
系 度 玩,, 傾 下 計 咁 囉 ! ''
之 後 見 到 浩,, 龍 .. 同 令 一 個 嘟 嘟 =3="
之 後 果 D 吾 想 講 喇.. "
玩 到 8 點 幾 定 吾 知 9點 就 走 左 喇.. *
十 分 攰 >/\< "" 返 到 去 冇 耐 就 訓 左.. zZZZZZZZZZZ *