今 日 我 8 點 30 就 起 左 身 喇.. -\/-"
系 咪 好 早 呢.. ?!"
起 左 食 早 餐 .. 之 後 就 換 衫 衫 喇 .. :::
再 洗 完 個 頭.. 牙 琪 就 打 黎 喇.. =\/="
咁 就 落 去 塔 車 喇 ****
返 到 學 .. 又 要 上 堂.. =3333="
唉.. 悶..悶..悶 哇.. !*
=3333333333= "
之 後 .. 放 學 了 T^T" <--- 感 動 得 濟.. =\/=""
之 後 中 午 去 左 救 世 軍.. =\/="
開 會 果 陣 好 好 笑.. 佢 地 講 d 野.. =\/\/="" 嘰嘰XD
and 又 玩 活 動 .. 等等,.. -\/\/- "
之 後 呢.. 就 去 左 牙 琪 既 屋 企 喇.. *\/*
玩 左 一 陣 就 走 左 喇.. -3333-""
返 到 屋 企.. 食 完 野 就 落 去 玩 喇.. ""
個 室 都 好 多 人 下.. =\/\/=""
我 同 牙 琪 坐 系 到.. 都 吾 知 做 乜 咁.. -00-""
之 後 銘 SIR 叫 我 地 去 篤 波.. -\/\/-""
都 OK 好玩.. =W=""
9 點 9 就 走 左 喇.. **