|
今日本來系同珊珊行街街嫁.... *333*:"
後未又話打羽毛球喎.. 咁咪打囉..
冇乜所謂,, *
2點30分.. 到左大興=\/="
點知.. 佢未黎.. 等牙等牙,.. ~3333~"
就走左去買酒.. =\/=""
買完之後.. 就再等珊珊*
等左好耐.... ....
見到 豪仔 >\/\/<
踩住單車.. 好鬼得意嫁姐.. >\/< "" 嘰XD*
後未.. 佢都可以話系陪住我等既.. .
等左成粒半鍾.. SH!T *
之後見到周恆同牙朗 *
THAN,, 見到爹爹(允文) >3333<
我緊系行過去問佢嫁喇 *
之後.. 佢陪我去珊珊屋企..
我去左珊珊屋企之後.. .
就坐到五點幾.. =333 33="
佢又吾比落去喎.. -'''''-
唉唉.. 系佢屋企..好悶.. =口="
到左五點幾.. 我就走喇.. :
太悶喇... -33 333-""
落到樓下..
咁我咪行去大興北到塔車囉..
之後見到曾志勇 ,, 文仔同牙朗 *\/*
佢地叫我過去"
咁咪過去傾陣計囉... -\/\/-""
吾知點解.. 牙朗系咁哄埋黎.. -3333-""
不過都冇乜野既... -''"''"''"-
NEXT .. 就系個籃球場到傾計 *\/*
計計下又見到牙爹爹>3333<
呵X2" 之後曾志勇要走喇..
咁我同文仔,, 牙朗就去左台山*
見到牙哥(正)同一班人坐左系到..
之後咪,.. 去左22格到坐住傾計**
傾傾下.. 發生左件好好笑既事 =\/="
有個女人行左過黎.. 對住文仔
話 : D豆食得嫁.. 比你地食丫.. ! *
我同牙朗都系到忍笑.. =\/\/=""
果陣.. 笑到仆街.. =3333=""
文仔真系食左喎..-333333-""
嘰嘰嘰嘰.. -\/-" 哈哈*
文仔仲要好假咁話.. 好好食喎..! *
=\/="" 哈哈 XD*
之後,, 見到牙哥佢地走左..
就行過去.. *
之後.. 又周圍行*3333*
行行下見到牙朗既老母.. @@"
之後,, 見到就黎7點喇.. "
咪走囉,, 文仔同牙朗送我去塔車就走左喇;; *
@&_#'/[--*@&_#'/[--*@&_#'/[--*@&_#'/[--*@&_#'/[--*@&_#'/[--*@&_#'/[--*@&_#'/[--*@&_#'/[--*@&_#'/[--*
太耐已沒有閒談 和你約好一起晚餐
但你居然能跟他同來 誰能料你這樣野蠻
你用意令我為難 連正式吻別亦緣慳
用這手段怎可不讚 延遲受傷亦未能揀
願我肯 感謝你 原來這樣別離 會更驚喜
讓我知 情愛比訂位更兒戲 如何不因你動氣
沒你在我身邊 會恨你 竟即跟他一起
多年名譽掃地 這樣失去著面子忍受著別離
叫我痛過處死 但你在我身邊 更恨你
只等於知己 如何能成大器
一樣一秒秒一天天不屑見到你*
明明可以放生你跟他遠飛
時辰一到後心會死 無法再記得怎愛你
願我可 多謝你 教我分手都要說句恭喜
讓我知 情侶分手應要兒戲 免生氣
時辰一到後心會死 無法再記得怎愛你
以後無論什麼不想牽掛也要寬容吧
被你耍 完全不必感可怕 為何還能驚訝
沒你在我身邊 放下你 即管跟他一起
雖然名譽掃地 這樣失去著面子忍受著別離
那裡會痛過死 但你在我身邊 更恨你
只等於知己 我會成全著你
今後一秒秒一天天可以放低你
原來反會讓我好輕鬆遠飛
時辰一到後心會死 無法再記得怎愛你
讓我走 寬待你 沒人知 誰好運氣
|