| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
`' || 诺常常很像蝴蝶___* [▋ 美丽的飞盘旋然后不见° ____♥
+°◆+" 沒有一天我會對你不離不棄 []..* 只會怕有一天我會失去你×﹍*:2009 年 8 月 29 日 星期六
[×◆◇*//在爱情这场戏里总是有一个主角和一个配角*﹍§°累的永远是主角,伤的永远是配角×、 |
| 個blog太令了,,哈哈xd` |
分類: 未分類 |
今日係黑朱古力老婆打既..........踩場踩場踩場牙`個日記係咪好令先,,我幫老公伱正架`
唔知道老公鍾唔鍾宜呢!? 哈哈xd 一定覺得唔令啦,,唔令既話我幫老公你再正過,,嘻xd
不過我又真係覺得唔多令架,,成個BLOG都係藍色........一定覺得好奇怪啦,,係咪!?
唔緊要唔緊要........最緊要係令到老公個BLOG唔會好似一註冊戈時個個樣啦,,太普通啦ma=v=
呵呵.............得閒再上黎踩過場先,,今日係尼度踩場完了`唔玩啦,,一陣比老公鬧鬧就死^V^
係人既就同我留多d c0mm3nt比我老公啦`入就黎就要cm架啦,,如果唔係我唔打xp
By:逝儿﹏老婆*
|
| 我對你的愛是永遠不變的<3:2009-08-29 07:09 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|