| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 7 月 22 日 星期二 |
 | |
| 2008-07-22 |
今日本身要去安定TAke over 但夜晚要返ams
最後同JASON調左 感謝你呀
愈做愈燥 有d客真係好煩呀
又超多人 條龍好似永遠都係到-.-
後尾過左desSert先無咁燥 5點幾放工走人
之後又趕住搭車出去何文田 好彩今次無遲
初頭真係無乜Mood 詹sir返黎就唔同晒
3個鐘既TrAIniNG好快就完結
同珍婆行返旺角 途中有街show睇
D戲好真 我同珍婆都比佢地fake左-.-
諗返起有D瘀 不過算啦
證明我地係有心人 唔會見死不教
睇睇下咁就11點幾 D鋪頭收晒
無得行街-,-
|
| 刊登時間︰2008-07-23 11:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 7 月 13 日 星期日 |
 | |
| 2008-07-13 |
尋晚無啦啦發燒 10點幾飯都無食就訓左
點幾醒左食藥再訓-.-
今日本身諗住請假或者早走 但又好似無事咁
加上有得係Dessert 見咁優閒就頂住
點知4點幾咁早就食野 食完野就出左Loby
愈做愈火 唔知點解
7點幾收得工 無啦啦拉唔到咭 唉
之後我諗阿May只係想同我玩下 點知我果陣火得濟
SoRry 我唔應該將自己唔開心既情緒發洩係其他人身上
放工同HEDI傾左陣 低能的
估唔到有人會無中生有Lor 大家知咩事就OK
同佢相處真係要小心D 無野搵野黎講
今日好開心可以見返佢 我仲以為佢入唔到AMS Tim
唉 我地無緣份呀>.< 點解你要等下一屆Wor?!
不過1年後你PASSING OUT 我倆會重遇嗎?! |
| 刊登時間︰2008-07-13 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 7 月 11 日 星期五 |
 | |
| 2008-07-12 |
如常返工 今日超準時放工
救命 部冷氣仲未整返-.-
聽日客又多 人又多 都唔知點死?!
晏晝過左REMOTE 簡直天堂與地獄
點知4點幾阿ChA就頂返我-.- 走果陣諗住加下野
點知倒瀉野 樣衰左-.- 搞左陣先返過去
放工同珍婆去左明將食壽司 食到飽死
就快放榜啦
前途未明 唉
升唔到真係唔知做咩 |
| 刊登時間︰2008-07-12 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 7 月 10 日 星期四 |
 | |
| 2008-07-10 |
如常返工 11:00a.m-8:30p.m
冷氣己經壞左兩日啦 究竟幾時有返冷氣呀?!-.-
睇住LOBY個溫度計 眼都凸埋呀 28度呀
唔好講笑 真係熱死
好彩今日有得過dessert 果度涼好多
7點幾返Counter 熱到我想除衫LoR-.-
熱到燜呀 希望聽日部冷氣整返啦 |
| 刊登時間︰2008-07-10 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 7 月 8 日 星期二 |
 | |
| 2008-07-08 |
10點幾比婷嘈醒左-.- 佢11點果陣話差唔多到-0-
之後同佢搭車出MK 第一站我地去左食"屎"
 
 
其實想食好耐嫁啦 但食完之後又覺得不外如事
食完行行行 咩都行一餐
5點幾珍婆join埋我地 之後又食野-.-
10幾分鐘要食完一碗熱辣辣既粥 真係救命呀
拋棄左陳大姐 SoRry呀
同珍婆係MK跑去何文田 跑跑下迷路 得我自己一個
果下真係想喊 愈諗愈多野 唉 算啦
鬼叫自己著拖鞋 下次一定唔會
如果PK都唔會有人理 難受只會自己
遲左少少返去 好彩岩岩開始
今次學左好多新野 初頭果d唔難
女童軍果陣學過 如果唔係一定跟唔切
10點幾搭車返黎
尊重別人是重要的 但願我在甚麼時候也懂尊重別人 |
| 刊登時間︰2008-07-09 10:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 83 | »
|