2011 年 10 月 13 日 星期四  |
| 番左中學個幾月啦 |
分類: 未分類 |
番左中學都個幾月啦,
真係識左好多新朋友,
特別令我好開心既就係sotung lai,
佢真係比左好多開心既回憶我,
又帶我番教會,
真係好好人
番中學,踏入一個新環境,
雖然有時上堂都會悶既,
但係好多時都好開心,
希望我全個中學生活都可以咁開心啦!!
|
網主回覆
邊個話架 Posted at 2011-10-16 11:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yi13 於 2011-10-13 09:59 PM 發表:
加油就好!!
|
|
|
好啦你甘樣講我好開心架耶>< 中學好開心的 你有咩要幫手 都可以找我 傾計咩都好 I am always here^^ 神會看顧你
|
網主回覆
:)我有咩事要幫,第一時間同你講
要揾人傾計,第一個揾你 Posted at 2011-10-13 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|