| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 |
| 10月14號` |
|
打番尋日D日記先`
-.-''唔記得做左D咩`放學開始講啦`
放學之後`就同呀WING`珊`彤`上去搵D啦啦隊姐姐`點知冇人`-.-''
之後就落去小食部買野食`之後WING`珊`彤就走啦`
之後就番上去2樓`搵呀芷`呀桃`傾左一陣`就落去聯課啦`
去到個個中樂室`呀SIR又未泥`唔知做咩好`
之後呀SIR[柳SIR]泥到`叫我練住先`
跟住練左一陣`呀SIR[楊琴個個]就泥啦`
之後學左一陣`就同呀桃走啦`
之後我就番屋企`拎D野`換件衫就同我家姐走人啦`
去到之後`就同BAMBAM[乾爸]食野啦`
食左陣`就入個個歌唱比賽個埸啦`[公司整個D`唔係英皇個D`]
聽聽聽`D人唱得幾好笑+唱得幾好`
之後見到[KAZU]也`好令仔+型仔也`
之後仲見到N SQUARE同埋陳苑淇`
之後就閃人啦`去左食宵夜`就去左乾爸到訓啦`
|
|


刊登時間︰2005-10-15 05:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
:: 留言也` ::
|
|
呀文 於 2005-10-17 09:46 AM 發表:
sorry牙!!!
我琴日傾傾下!!!
我張電話card冇哂$$!
so,,我cut左線!
唔好意思!!!
|
網主回覆
唔洗SORRY也`
冇咩所謂架`
哦哦`
Posted at 2005-10-17 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小弟ko 於 2005-10-16 06:37 PM 發表:
|
網主回覆
哈佬也`
你個日記也`
我把落[好友]個到得唔得也`
ke` Posted at 2005-10-17 12:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ah yan* 於 2005-10-16 04:07 PM 發表:
|
網主回覆
呀yan`
thz你唷`你個板d圖都好令丫`! Posted at 2005-10-16 04:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|