| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
 |
| 9月13號*呀桃生日呀` |
|
好耐都冇打日記啦`
**********************
今日6點幾就起身,之後又訓過,7點
幾左右啦`我就起身啦`之後就同呀
芷個D一齊番學`
**********************
番到學之後.我就即刻番班房,一番到
打鐘啦`好好彩也`之後就上堂啦`上
到中史堂,有D悶也`黃校助教書係有
D悶既`之後上中文堂,一般啦`O.K
同人打架喎`打到人地塊面流血也`
之後就數學堂`好多QUIZ也`好慘
也`唔識呀我`之後就午膳啦`好無
奈呀`飯商好耐都冇B餐,咁岩我又係
B餐波`之後就上體堂啦`痴線架`2
點先有B餐也`之後林SIR話比我地食
到2點半,KE`唔洗上堂也`我同EVA,
WING,KI...一齊食,食飽就上堂啦`
**********************
生日快樂呀`
|
|


刊登時間︰2005-09-13 05:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
:: 留言也` ::
|
|
小芷* 於 2005-09-14 07:28 PM 發表:
|
網主回覆
keke`
TH你也` Posted at 2005-09-15 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|