| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 |
| 9月16號` |
|
我今日7點3先起身也`之後就去左等
呀芷個d`之後就番學啦`一番到學`就
打鐘啦好好彩也`之後我就番班房啦`
又係我最遲`有d無奈TIM`之後就上
堂啦`今日呀sir[林貫洲]好恐怖也`平
時都唔係咁既`之後上下上下就放學
啦`卡`唔知點解好係今日過得特別快
咁`跟住就唱歌啦`唱住幾次就走得啦`
之後就同呀芷,葉愛去元朗,之後就走啦`
我就番左小學個邊`之後番屋企沖涼就
出街啦`
|
|


刊登時間︰2005-09-16 11:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
:: 留言也` ::
|
|
小芷` 於 2005-09-18 12:24 PM 發表:
xdddddddd*halo ar
芷芷又黎na!`hahahahaahahaha
hahaaahahahaaahahahah
中秋快樂哇
|
網主回覆
中秋快樂`
同你一齊點會唔快樂尼` Posted at 2005-09-19 01:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
林小桃* 於 2005-09-16 11:44 PM 發表:
哈佬哇...小呈b...
而而...你個wallpaper係[小愛]尼嫁啵..
佢好鬼拎女哇..呵呵..
正尼... 你又同我..[yan]去元朗..!!
hapi````
|
網主回覆
哈佬哇`
我都唔知佢係邊個`
BUT`
幾令女哇`
我都好HAPPY也` Posted at 2005-09-16 11:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|