| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 |
| 9月18號`中秋節*` |
|
今日11點幾起身`睇左陣電視,之後就
食飯啦`食完一陣之後我就出街啦`我
同呀桃去呀芷屋企`逗留左一陣之後,我
地3個就搭車出M.K啦`去到之後`我地
就周圍行[我岩岩先林起女人街點行也`
SOR''[芷] [桃]]之後我地行行下,見到
有個袋幾令,就買左啦`嘰嘰*之後我地
再行左一陣,就番天水圍啦`係巴士個到
,我地係到係咁影相`嘰`之後就番屋企
啦`食完晚飯之後`我又出啦`又係同呀
芷同呀桃`不過加多個[葉愛],我同呀芷
呀桃去先`去左北江影相,之後等呀葉愛
泥`吵呀芷就同佢影貼紙相啦`之後我地
就去左銀座玩啦`我地咩都玩一餐`之後
搵D瑩光捧做左個球,跟住我地就起到打
啦`之後玩到11點幾,我地就去左銀座入
面行,好恐怖呀`之後我地就左百街買野
食`買完就行去輕鐵站食,食左一陣,就番
屋企啦`
|
|


刊登時間︰2005-09-19 02:14 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
:: 留言也` ::
|
|
YAN`子 於 2005-09-19 04:56 PM 發表:
哈佬...呀呈..
我泥左喇.好好ma*
咁激你隻歌....haha*
悶悶地tim.我以後都泥留言好冇呀
|
網主回覆
哈佬哇`
激呀'''
咁我搵過第2首啦`
好呀`
記著哇` Posted at 2005-09-19 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|