| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
|
 |
| 9月21號` |
|
今日同呀芷,葉愛番學`之後早集也`
今日好怏也`嘰嘰`之後就上班房啦`
上到去都好記住之前個位也`之後上
科學堂`做實驗,我地...卡卡`之後上
美勞,去做掃描也`卡`之後拎左10個
人GA簽名可以加分也`我拎到也`哈
哈`之後我就上地理,我林今日最悶都
係地理也`我唔鐘意地理宜家個個...
之後就上英文啦`做話劇也`卡`我做
后羿也`哈哈`我要做架,因為得一句
之後中文堂啦`呀SIR變番之前咁,好
開心呀`數學堂QUIZ也`我唔記得帶
計算機也`唔識也`之後督閱讀啦`OK
OK咁啦`好快MISS就放我地學啦`我
之後同呀芷,呀桃,葉愛去頌富,之後我
就同呀桃去元朗,去到搵埋呀YAN,就
去補習社啦`之後上到7點幾`我就同
呀桃食野`之後佢BAIMI同MAMI泥左
,仲請埋我TIM,THX"'之後我就番屋企
啦`
|
|


刊登時間︰2005-09-21 09:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
:: 留言也` ::
|