| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 |
| 9月25號` |
|
今日11點幾就起身`之後就睇電視[5
c班新人王]好睇也`原本林住出街架`
但係最後都冇`之後我就食飯`冇咩野
好做呀`玩左陣電腦`好多人同我講[生
日快樂]也`好似呀文,呀YAN,小杰,
yee,略...THX唷`我想小k.o同我講也
`哈哈`睇左陣電視`一陣就做功課`之
後食完飯同呀媽去行街`
|
|


刊登時間︰2005-09-25 04:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
:: 留言也` ::
|
|
牙桃* 於 2005-09-26 11:36 AM 發表:
哈佬哇... ``
我尼左啦...係咪好驚喜尼``
我都知唔係嫁啦..keke..
今日係你生日啵...
呵呵...開唔開心尼..
講番聲[生日快樂]先..``
|
網主回覆
哈佬也`
嘰嘰`
你地快D泥啦`
THX你唷` Posted at 2005-09-26 11:41 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙桃* 於 2005-09-26 11:36 AM 發表:
哈佬哇... ``
我尼左啦...係咪好驚喜尼``
我都知唔係嫁啦..keke..
今日係你生日啵...
呵呵...開唔開心尼..
講番聲[生日快樂]先..``
|
網主回覆
Posted at 2005-09-26 11:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|