| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 |
| 9月30號` |
|
今日係便服日+校慶也`成日都係到玩`
班班都要表演`我個班嚐歌也`之後就睇埋人地d表演`
番左班房玩一陣`
之後就去左元朗到行啦`
食野+行左一陣就去補習社啦`
|
|


刊登時間︰2005-09-30 10:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
:: 留言也` ::
|
|
呀文 於 2005-10-02 03:45 PM 發表:
hihi!!呀呈!!!
你叫我泥,,我泥左喇!!
乖嗎??
hahaha!!!
886!!
|
網主回覆
哈佬也`
咁咪好囉`
好乖也`
keke`
bibi` Posted at 2005-10-02 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙桃* 於 2005-10-01 12:34 AM 發表:
小呈..!! 我尼左啦... 呵呵..
開唔開心尼... 知你好開心嫁啦*
keke...係咪尼*
|
網主回覆
哈佬也`
開心開心`
嘰嘰`
緊係啦` Posted at 2005-10-01 06:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|