甘快就到第2日陸運拉!!
聽日跑8:45呀;
我相信我一定贏到嫁^^
''陞.晴.良.浩.隆.小支''
''☆你地話幫我打氣嫁;有你地既鼓勵我一定贏緊;★''
今日7:00幾起左身
到左7:45開始整野;
8:25出門口
返學校練band
練到12:00就放
''星一跑決賽拉!!謝謝你地的鼓勵;★''
葉應良;你跑400拉...我十扑你
陳龍陞:如果你跑社際..要加油.十扑你啊!!
家姐;等睇你跑100/200米..十扑
我入到band拉!!Happy
我吹saxophone
雖然有dd難.
但我努力學嫁;★
吾知Fan Cake...慧嘉&楚君入吾入入吾入到呢?!