今日終於搞好件事喇.. 開心開心開心- 同老婆冇事喇.. 呵呵` 希望唔好影響到感情啦!
老婆生日快樂>3<''
原來咁多日都未打過日記喇.. 今日打返先.. 朝早起身.. samsam打黎.. 佢終於返黎喇.. 跟住冇耐光又打黎喎.. 之後佢地嗌出去.. 咁就沖涼換杉出去.. 之後出到去好無聊地係網吧hea.. hea到咁上下走.. 之後佢地話出旺角.. 佢地去光屋企先.. 光要換衫.. 我唔去.. 我返屋企.. 返到去4點幾.. 成日對住部電腦.. end!
尋晚煲通宵機.. 打到7點度訓.. 12點度起身.. 繼續打.. 點先發覺自己原來加錯左點.. shit.. 要重新升過.. 咁就一路同老婆玩msn.. 一路打機.. 之後4點幾過左輝度.. 玩到7點返屋企嚕.. 之後繼續打機! end!
-倒數5日