| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2012 年 6 月 13 日 星期三  |
| 2012-06-13 |
分類: 未分類 |
是我變得太快,, 還是我朋友不了解我??
每當他們見到我,, 很自然會想起一個人
那個我曾經喜歡的男孩
在他們的心目中,,只有那個男孩會跟我在一起
我亦告訴過他們,,說我對這個男仔已經不再是以前般
純粹普通的朋友
但沒有一個朋友肯相信
難道要我遇上另一個心儀的人,,他們才意識到我的改變嗎?
總是感覺跟他們之間的距離愈來愈遠
盡管我極力意圖拉近彼此之間的關係
我不想當擁有另一個朋友圈子時,,同時失去原有的朋友圈子!!
|
2012 年 6 月 5 日 星期二  |
| 寂寞 |
分類: 未分類 |
寂寞,,原來如此....... 在一個不充實的生活裡,,寂寞一點一點侵入 總希望有人陪著,,不論是吹水還是幹甚麼 就是想讓自己感到好過一點 剩下一個人的時刻,,異常神經質 擔心著千萬個壞的可能性發生 想哭,,卻無藉口去哭 想著美好的事情,,卻無動力去使它發生 這是我的寂寞 是時候要趕走寂寞了,,別再無緣無故地自我放......
(閱讀全文) |
2012 年 6 月 3 日 星期日  |
| 2012-06-03 |
分類: 未分類 |
好耐冇打日記tim 6月了....... 5月我做左d咩??? 去左台灣,,4日... 好玩ga..... 最後一日玩到唔訓..... 結果全日都變左.......喪屍.....= = 5月中去左sogo度賣衫..... thankful week 10日..... 唉..悶到抽筋..... 然後,,我做左雙失青年.........
(閱讀全文) |
2012 年 5 月 17 日 星期四  |
| 2012-05-17 |
分類: 未分類 |
呢幾日,,我躲係屋企,,做左一個獨行俠 冇可能整日纏住人地同我玩...... 依家一時 睇吸血鬼日記,,一時 背vocab 得閒帶個表妹出街.....行下 時間過得好快.... 我唸,,因為我係咁浪費時間卦..... 直到琴晚,,我發現原來我係大家眼中....印象唔多好..... 有少少唔開心,,不過我好樂意知道,,因為只有朋友先會咁同我講..... 但我冇打算要刻意改變自己..... 我就係我..........
(閱讀全文) |
2012 年 5 月 1 日 星期二  |
| 2012-05-01 |
分類: 未分類 |
聽日去台灣了....我冇麥興奮.....點解呢???? 呢幾日覺得好孤獨......也許我太神經質了.......... 希望聽日唔會有呢種感覺na 今日拾衫......冇意中發現一條連身背心裙...... 兩個字......簡單............我好鐘意,,而且好岩身..... 雖然有d似大肚婆衫.....haha 結果整個下午都著住佢...... |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 49 | »
|