今日喺學校發燒... 去左醫院... 好好彩唔洗入院... 但係........ 要停課2日 慘慘~~ 見唔到佢牙...>口<...
今日我地一班白痴仔喺度玩...(勁kai~~) 排曬D公仔喺張床度...... FIY PIG!? 死左!? 有D似遺照!?.. 鬼牙!! (呢個唔係我泥嫁!!><)