| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 28 日 星期一  |
| 快快樂樂又一天``` |
今日我一早起身....
之後開電腦......看看日記!!
我發現我宜家好中2楊幂...佢好令女又好可愛"
跟著放左好多佢D相係日記!!可能有時出吾都D相..請太家按多幾次我日記...吾該吾該!!
我要睇野吾寫啦!!
 .....
無雙譜 方力申
大概三角才好 你有本領兩個得到
令你身價抬高 誰亦害怕未搶到
而愛情 要用尺度 極懷疑全非真愛慕
而最後 讓你苦惱決定誰好
或兩匹布 你自問未著到
*你想相戀的高估你
還是失戀的憎恨你
難道愛情 需找兩個人優點去比
每次給挑選都被拋棄
其實我以心來挑選你
卻像 競技賣藝遊戲*
是我想我人好 每次都信勉強不到
亦信純真的愛慕 何用做戲地討好
如愛情 需踏血路 是情人誠懇抑冷酷
如我們 煩惱該去禮讓誰好
就當憎你 我但願你聽到
REPEAT*
你想一起都苦等你
還是想一起爭奪你
難道愛情 需找兩個人優點去比
每次給挑選都被拋棄
其實我以心來挑選你
卻像 競技賣藝遊戲
怕贏了亦恨透你
|
| 刊登時間:2006-08-28 11:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 37 | »
|