|
tsztung16
|
|
暱稱: ◇`TuNg°﹢ 性別: 女 國家: 香港 地區: 元朗區
| |
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2007 年 5 月 6 日 星期日  |
2007-05-06  |
今日我去旺角,,,,但係我唔係去行街囉,而係約左姑婆飲茶,,,咁佢個女就生左第3個女,,仲未改名TIM。
咁飲下飲下,我地就走左啦,,,去左新世紀廣埸,咁我地只係飲完茶冇耐...我地就肚餓,去左食M記....跟住又食我 好飽,但係番到屋企果陣時,我又有少少肚餓,就食左條雪條,跟住冇耐就食飯。
今日...好,,,,OK~開心
|
2007 年 5 月 5 日 星期六  |
~豐盛的一天~  |
今日早上我,小花,小橋,小索,小雞去左試煮野食,結果...全部唔夠咸。
今日中午我,小花,小橋,小索,小雞,小叭,小木係小索屋企玩。
今日下午我,小索,小花,小叭,小木,小米去左唱k...後尾小米走左,,,,我因為出左街好耐,so 7:00就走左了。
今日晚上我,阿妹玩爆爆王。
仲有比你地睇d野..

|
2007 年 5 月 4 日 星期五  |
| Today..... |
今日我就笑死了,我同姚美婷係堂上面玩到癲哂!!假如佢比黃XXSM,,猜5個字,有冇個答案.1個係我諗1個係景景諗。
諗到未呀?!開估啦....1.美女與野獸 2.大石"宅"死蟹,,,,,,哈哈哈....~~
I AM VERY HAPPY~~~HOHO
仲有,宗教堂考的小測.....我全部唔識=]
多謝^~^ |
2007 年 5 月 3 日 星期四  |
今日好嬲..  |
今日好嬲...因為死人林桂華痴左線。
今日好hurt,因為xxxxxx。
今日好happy,我地用手機係條街度播...『你阿媽搵你..你阿爸搵你..你阿爺搵你..你阿麻搵你..』D人當我地怪物咁睇~ |
2007 年 5 月 1 日 星期二  |
| 勞動節 |
今日係勞動節,所以好勞動。
聽日係默書,所以唔想溫書。
今日都係好無聊。
下午同黃杏珊玩左一陣game就出元朗買野。
呢幅野好得意,so 比你地睇下~~
 
|
|