成個月冇黎打QOOZA啦
因為我好懶呀
呢幾日想打又入唔到WO..
開咗學差唔多一個月啦
識咗好多新朋友
仲攞咗佢地D MSN添
另外,,
原來功課都唔算好多姐,,
但係DICTATION就多咗D啦..
以前小學得中英兩科會有默書,,
但而家差唔多科科都有
一星期可能會默5次以上
英文仲要隔一日就默一次添
原本呀,,
今日有3科要默嫁,,
但係唔洗返學
我等咗今日好耐嫁啦
今日個飯盒我好鍾意食嫁
仲諗住放學同伍碧琛打羽毛球添嫁
但係點解??????
點解三號風球都唔洗返學呀????????????????
P.S.星期五同小鳴,炒麵,陳靜食飯呀,,
期待已久......
星期六,,學校羽毛球校隊選拔,,,,緊張.............
|