| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 2 日 星期六  |
| 2010-01-02 |
分類: 未分類 |
新ge一年了
12月31日呢個日子原本意義深刻
而家已經變成毫無意義
我甚至感到憎恨
神奇...竟然我地5個都冇出街
當然係屋企打機la@@
唉....打機都會唔開心
我都算係第一個了吧
算吧...所有事都成為左past tense
無謂再諗咁多
我發誓
我不會再為你傷心
我不會再為你流淚
我不會再為你思念
我不會再為你痛苦
我不會再為你憤怒
人生最大的幸福就是放得下...
|
2009 年 12 月 20 日 星期日  |
| 2009-12-20 |
分類: 未分類 |
聖誕有人陪 聖誕有人陪
唔洗做孤獨的小男孩了 ya!
1日3科ge滋味終於都嘗試過
搞到我要3點幾先訓 慘
有精神溫冇精神測
可惜...物理慘敗了
不過有得放假
慘敗都唔緊要啦@@
還掂讀書只係我ge第3位
而最重要當然係你la....
仲有乒乓波 我要打好你!
永遠愛護你...si weng |
2009 年 12 月 7 日 星期一  |
2009 年 12 月 4 日 星期五  |
| 2009-12-04 |
分類: 未分類 |
星期五 十二月四日 晴天
今日朝早都係咁上下啦
不過好似凍左d 沒關係吧
我就算幾多度都係著戈3件衫的了
不會變的@@
塊波拍還返比人 冇得打 悶悶悶..
到左晏就 仍然係冇得打
上物理or地理 明明好眼訓 又訓唔著
幾經辛苦挨到放學
終於有波打la
而且同黎兆軒打
終於有機會了解下佢實力
真係好強...
不過唔緊要啦 咁先有挑戰性ma..
打到5點9左右 被人趕了@@
返歸吧唯有
返到去 真係有緣
又咁岩撞到你 原來今日你生日
仲問我去唔去佢屋企食蛋榚
既然你叫到冇理由唔去姐
返到屋企放低書包就去佢屋企了
我真係未試過唱生日歌黎幫人慶祝生日@@
不過算la 今日心情好 唱吧
hahaha 個蛋榚竟然係我最鍾意ge黑森林
果然識貨..
食完玩左陣 又係呢樣
雖然你開心 都唔可以咁做架ma..
今次算吧 下次唔好了
|
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| 2009-11-29 |
分類: 未分類 |
今日校運會結束了
個個都咁多獎牌 羨慕tim@@
校運會結束後
全團員去了玩left 4 dead2
幾好玩 唔錯唔錯 難度高好多
打完機去左打乒乓波
幾個人去左連峰打乒乓波
同幫耀哥練接bad波
連bad 10幾20球
bad到我串晒氣囉@@
打左1個鐘真係好累好累
係我返屋企途中竟然見到音符 嘻嘻
冇計la 鬼叫佢都係住戈頭..
乒乓球冠軍呀我要!!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|