|
|
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
| ♥每天想著你;(!) |
分類: 未分類 |
♥今日;6點30:就彈左起身`
♥同家姐去左食m記`
♥食完;番學`
♥番到去;考試-_-
♥數學;就為太眼訓`訓左''冇做
♥數學mc;全陪冩晒A;^_^再訓
♥中文;冇做`係到睇風影`見到某某屋k;;好想上去tim
♥放學`同啲fd坐左陣`比人激親`
♥番屋k`換3閃左出去`
♥薛雞出番黎啦`哈''魚蛋頭7.7
♥卓男隻狗好得意`
♥每天想著你(!)7day`
|
| 發表時間:2010-01-05 07:03 PM [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|