| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 1 月 10 日 星期三  |
| 2007-01-10 |
分類: 未分類 |
.......
頂~~我呀媽好超煩呀>.<
好想唔聽佢講野呀0.0.
呀~~~今日考英文字^.^
一c我個樣都知咩事la*.*
d卷好撚易 我做得快到&.&
我可以sleep ~~
我訓左一陣~~~~
老貓突然講話還有.....
十分鐘.........
我起左身 我c到姑姑.....@.@
佢出貓比垃圾富 我o左嘴%.%
唔明佢囉勁到咁都要比人c 0.0.
真係唔明~~~
唔講la 個呀媽煩啦~~~
886 ♀♂♀♂
|
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
| 2007-01-09 |
分類: 未分類 |
HI!~~~~~~~~
唉~~~溫豬好辛苦呀頂~~~~
好大壓力呀0.0
好想走去打人呀#.#
我覺得我地班一日=.=
比一日好左好多呀~.~
呀!!!!~~~
我有好多野想同.......>.<
我鐘意個個講呀@.@
不過我唔知點講好$.$
講小小野都唔得~...~...~
好多時都好想講師&.&
不過班死仔成日左往曬.........><
唔講la ~~
溫我d 死豬la ~~
886 ♀♂♀♂ |
2007 年 1 月 7 日 星期日  |
2007-01-07  |
分類: 未分類 |
HI~~~~~
今日呀媽開始禁用電腦 >.<
真可惜呀0.0
我都溫左12 個鐘都夠做la*.*
y 我還要溫豬呀@.@
我都唔想溫啦~.~
溫到痴痴地la=.=頂-.-
唔講la !.!
比人講la~~~~ |
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
| 2007-01-04 |
分類: 未分類 |
.....
今日番校 悶到暈呀~~
雖然可以見到我鍾意個個^.^
不過>.< 都好超悶~~~
今日 我覺得我乖左0.0
#.#
不過我都係唔係好乖個種~.~
今日有人make 到我好火 /.\
我差D想打撚佢@.@
不過佢好好采 o.o
因為我e+ 要做個乖乖仔先^.^
其實我一早已經想打佢 -,-
但有次有人想打佢 *.*
所以佢先冇事+.+
我真係好想同我鐘意個個講
我好愛你呀~~~
唔講la late 先講la
|
2007 年 1 月 3 日 星期三  |
2007-01-03  |
分類: 未分類 |
hi~~~~~
大家好~~
又係我呀~~
明天就番學la>.<
真係有d唔想番 tim 0.0"
我e+ 至半年試 真係要乖d la~~
等等先~~想下有咩做~~
呀~~ 我唔會串曾sir 一陣~~~
因為我要考好d 成績 ~~
我今次要科學第一~~~~
你地行開一邊la 等我玩真先^.^
我今次唔同你地玩 la ~~@.@
不過今次有d 難 因我串左呀sir 好耐 *.*
有可能我d 平時分 會好鬼低 =.=''
所以我係半年試科學成績要 玩真~~
要高分過你地10 分左右#,#
有d 難不過我會試一嫁la ~~
我要你地 c 我 點勁~~
好la 唔講la 講往 ed 先^.^
就話886 女生 走得這 最好@.@ |
|