♣' 永遠在身邊 ‥
tttea
暱稱: ..,
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


畢業考'第二天.. 疲倦 分類: 未分類

oh my god ..

畢業考... 勁辛苦勁辛苦LO..

戈幾日GE生活..同平時..已經顛倒左.. - -

每一日訓GE鐘數唔敢超過三個鐘..

何苦..何苦..

晚晚都係M記渡過..

隻眼好攰啊..我要訓教啦..






訪客留言 (返回 tttea 的日誌)


sainam520 於 2010-09-15 12:07 PM 發表:
留個cm比梨~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kit9505192 於 2009-10-19 09:25 PM 發表:
p tea.
...cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nick0125 於 2009-09-08 09:22 AM 發表:
CM FOR YOU~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kennithchan 於 2009-09-05 02:17 PM 發表:
wa., 你幾耐冇打過blog ar?'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alexpang23 於 2009-06-26 10:31 PM 發表:
而家都未考完試 比返個cm你先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Vicky0 於 2009-06-17 09:55 PM 發表:
考試..
>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rain2rain2 於 2009-05-27 12:10 AM 發表:
-v-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



XCARLAX 於 2009-05-19 07:35 PM 發表:
考試加油丫..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HAPPYTOME 於 2009-05-12 02:08 AM 發表:
我晚晚都在家訓得很不爽..XDD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b0zi_xd 於 2009-05-09 10:40 PM 發表:
我下個星琪都開始考!
嗚嗚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]