|
|
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
| t0day is 17.'4 -V- |
分類: 未分類 |
"全港舞蹈節"jazz比賽
比賽果陣有意外@o@!!
區區同小明 快D冇事!
但係都拎到全場最勁果兩個獎 呵呵呵;
*金獎*
*最佳表演獎*
yoyoyoyo!! thz江家俊既50個加油
yush既吾知幾多個-V-'
同埋其他果d. kakka=)'
遲d po相'
開心開心開心.
但係我就尼散la. 11點幾先番到-_-'
我要溫默書呀-3-!!
|
|
|
芬姐: 係咩..哦哦. 佢尋日個樣好似好慘咁. wwl: 哈哈. 特done講嫁你-v-?' XP;' 是但啦~ 加油啦咁.
|
|
|
cm for you! 勁喎!不過... 我地合唱團都係擰左金獎喎! 我地97分! 我都覺得好高分, 5 月決賽,嘻嘻!!
|
|
|
淑芬 於 2008-04-18 07:32 PM 發表:
小明都冇事...今日仲好精神咁打排球!
|
|
|