shh.. keep quiet'!!@v@
YOU SHUT UP!\口/

Except you..
c0mment plxxxx=)
最新文章
t0day is 29.' 4 -...
t0day is 29.' 4 -...
t0day is 27.' 4 -...
t0day is 27.' 4 -...
t0day is 26.' 4 -V...
文章分類
全部 (269)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 269
留言總數: 1379
今日人氣: 0
累積人氣: 21564
2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


t0day is 18.'4 -V- 分類: 未分類

is  oh-_-'    下次努力.

英文 

lunch @ ok

FTP 參觀..

 

-PO相-

 

哈哈  隻手-____-

kakakakaka!!

要相問我lalalaa...

有果d都sd番比我  thanks-v-!!!

 






訪客留言 (返回 tttfiona 的日誌)


fionn 於 2008-04-21 11:13 PM 發表:
譚可宜你學人反V?!! \ 口/ 嚇疾左我 x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fionaa' 於 2008-04-21 10:38 PM 發表:
阿雞:
hahaaa 蠢人先係咁..-v-'
江家俊:
係囉xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Alan 於 2008-04-21 09:03 PM 發表:
食左藥就會顯唔到嫁la^^ 我得既??









la
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



EdwaRD 於 2008-04-21 08:42 PM 發表:
你地2個食錯左藥牙= =
點解我之前打左幾行字....得1行顯示到ge- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fionaa' 於 2008-04-21 07:26 PM 發表:
hahahah..
學lama都得嫁-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Alan 於 2008-04-21 06:57 PM 發表:
Edward你學陳藝中咁剪啦,右型右潮,可能生番長會直番嫁d頭髮!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fionaa' 於 2008-04-20 11:25 PM 發表:
男同學:
係咩-v-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fionaa' 於 2008-04-20 09:56 PM 發表:
得嫁!!!短都得-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



EdwaRD 於 2008-04-20 08:56 PM 發表:
都要頭髮長d先得ga bo>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Alan 於 2008-04-20 04:38 PM 發表:
哇....fiona個qooza咁熱鬧既!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





tttfiona
暱稱: Fionaa'
性別: 女
國家: 香港
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
站內搜尋