|
|
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
| t0day is 18.'4 -V- |
分類: 未分類 |
is oh-_-' 下次努力.
英文
lunch @ ok
FTP 參觀..
-PO相-
 
 
 
 
 
 
 
 
哈哈 隻手-____-
 
 
 
 
 
kakakakaka!!
 
 
要相問我lalalaa...
有果d都sd番比我 thanks-v-!!!
|
|
|
fionn 於 2008-04-21 11:13 PM 發表:
譚可宜你學人反V?!! \ 口/ 嚇疾左我 x)
|
|
|
fionaa' 於 2008-04-21 10:38 PM 發表:
阿雞: hahaaa 蠢人先係咁..-v-' 江家俊: 係囉xD
|
|
|
Alan 於 2008-04-21 09:03 PM 發表:
食左藥就會顯唔到嫁la^^ 我得既?? 錯 藥 就 會 顯 示 唔 到 嫁 la ^^
|
|
|
EdwaRD 於 2008-04-21 08:42 PM 發表:
你地2個食錯左藥牙= = 點解我之前打左幾行字....得1行顯示到ge- -
|
|
|
fionaa' 於 2008-04-21 07:26 PM 發表:
hahahah.. 學lama都得嫁-v-
|
|
|
Alan 於 2008-04-21 06:57 PM 發表:
Edward你學陳藝中咁剪啦,右型右潮,可能生番長會直番嫁d頭髮!!^^
|
|
|
fionaa' 於 2008-04-20 11:25 PM 發表:
男同學: 係咩-v-?
|
|
|
fionaa' 於 2008-04-20 09:56 PM 發表:
得嫁!!!短都得-v-
|
|
|
EdwaRD 於 2008-04-20 08:56 PM 發表:
都要頭髮長d先得ga bo>
|
|
|
Alan 於 2008-04-20 04:38 PM 發表:
哇....fiona個qooza咁熱鬧既!!^^
|
|
|