|
|
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
| t0day is 21.'4 -V- |
分類: 未分類 |
尋晚..
搞到我咁眼訓-3-!!''
真係要好好報答我..
不過真係吾好講出去-v-!!!yoyo''
中史.. XD''
都話吾係我尼嫁落-v-!
PE
ada..我地吾洗上彈網wo~..呵呵呵''
2c vs 2d排球..
嬴左x] 個口號好好笑..
lunch wif ada 鍾鍾
美新 第3次無人理我地而走-___-''
係第3次la-3-!
芭芭葉去xd
ada!!! 點算好阿. ENG阿../.\
英文dict..92-_______-!!!
哼-3-!! nvm.!!!我今次冇溫炸ma!
ada 100 叻叻叻~
中文ut.. 普通炸
|
|
|
fionaa' 於 2008-04-22 10:09 PM 發表:
芬姐: hahaha 吾知-v-' 李星: 路人咁8掛既xp 勁la個口號真係!!kkaaa..
|
|
|
星=] 於 2008-04-22 09:13 PM 發表:
v____________v` 路人1個* 個口號係咩-.-?
|
|
|
淑芬 於 2008-04-22 06:12 PM 發表:
邊個搞到你咁眼訓?
|
|
|