|
|
2008 年 4 月 22 日 星期二  |
| t0day is 22.'4 -V- |
分類: 未分類 |
PACO生日快樂;-]
GS 地理 悶到我-0-''
平時尼方面係...百痴-___-'
佢仲要不停教 搞到我等果25分鍾等左好耐..
訓得著啦=0='
lunch 芭芭葉
鍾鍾..XD!!! 阿lo好得意-v-
學校 肥婆..orz!
paco 2D撐你=)
IS 每次做實驗都過得快D-V-!
放學 唉-___-'
又比ruby同keichinglam蝦.
嗚嗚/.\
cover plaground 5毫數字球xp!
wif 芬姐 區區 肥肥 阿橙 kawing..
出面籃球場 真既數字球-v-!
走wif 鍾鍾 你玩野xp!!
無咁易嚇到我-v-'!!
|
|
|
fionaa' 於 2008-04-24 07:20 PM 發表:
芬姐: 好阿-v-!!!
|
|
|
淑芬 於 2008-04-23 08:41 PM 發表:
哈哈...下次又玩過!=]
|
|
|
fionaa' 於 2008-04-23 07:19 PM 發表:
男同學: hahaa 百痴仔xp keiching lam: 哼-3-
|
|
|
keichinglam 於 2008-04-23 06:09 PM 發表:
鬼有蝦你ar.... 你話鬥嫁嘛.... 你輸左la...呵呵呵
|
|
|
Alan 於 2008-04-23 05:47 PM 發表:
paco好野!!!
|
|
|
fionaa' 於 2008-04-23 05:23 PM 發表:
冒冬: 緊係得意xp 浚: 冇野呃-v-'kakkaa
|
|
|
浚 於 2008-04-22 11:05 PM 發表:
撐paco 佢做?事呀
|
|
|
LO 於 2008-04-22 10:58 PM 發表:
好得意咩-v-kaka
|
|
|