| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
唉 ∼  |
分類: 板主既日記 |
我前幾日去左我個friend個板留言,
我話佢跟我中意B工o查o麻,
我以為冇咩事啦!
點知我第二日去睇佢回覆,
佢好嬲呀!
我都估唔到佢有咁大反應,
早知我就唔好留言啦!
死啦!
都唔知佢宜家係唔係好嬲我?!
其實我都冇心嫁!
可能我講野太直接!
宜家我都唔咁去佢個板板留言喇!
我驚我又打錯野,
又擊嬲左佢!
我o林住下個星期先去留言!
不過都要睇情況嫁!
你唔好嬲我啦!
|
|
|
C C 於 2006-07-05 10:10 PM 發表:
係囉~你唔洗擔心啦~
朋友之間冇咁易會嬲對方ge~!!!
不過有時太直接都會傷害到人嫁~
唔係個個fd都咁堅強嫁~
對方唔嬲你就算你好彩,咁下次講野就小心d~
唔係個個都咁會咁大方嫁~
不過我就好大方ge~只要唔係好咁過份我都可以接受ge~
so講野要小心d啦~
>>>唔好話我成日都唔留言比你~我一得閒就留嫁啦。^o^。
|
網主回覆
哇!咁大段野既!!
我D friend好勁嫁!!
我同佢有....起馬3年的友誼!
我同佢好friend嫁!
=================
哈哈!
你好大方!!
我都係呀!
我唔會嬲你嫁!
哈哈!
================
哇!
好勁播!
你去左我個板板都好多次!!
多謝留言! Posted at 2006-07-06 12:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cathylau 於 2006-07-05 08:11 PM 發表:
其實我冇嬲你啦~~
直接d都好呀~~
我收到你封信信啦~~
|
網主回覆
好彩姐!•0•
我以為你嬲左我tim ∼
================
係呀!
唔記得話比你聽我寄左比你tim∼
我即日回信比你嫁!!!
================
宜家我可以去你個板留言啦!!
Posted at 2006-07-05 08:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|