您在本頁停留了秒!
◆︴梨*沙子""•••
超愛Berry'z中既梨沙子!梨梨係我見過之中最靚同可愛既女仔呀!
ttw
暱稱: 小芊﹏*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
搵到呀!
琴日係水水生日呀!
開心呀!
痴線嫁!
夏帆
文章分類
全部 (73)
Berry'z工房 (28)
Hello Project (5)
Morning 娘 (5)
℃-ute (9)
其他 (7)
板主既日記 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
adamok031' s Xanga ...
``_________CooKieS X...
`◆' -` 無奈我和你 ...
丁丁的留言板
毛毛球
小cat既板板
我細妹個同學個日記
阮芷的留言板
笑中有淚
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


唉 ∼ 鬱悶 分類: 板主既日記

我前幾日去左我個friend個板留言,

我話佢跟我中意B工o查o麻,

我以為冇咩事啦!

點知我第二日去睇佢回覆,

佢好嬲呀!

我都估唔到佢有咁大反應,

早知我就唔好留言啦!

死啦!

都唔知佢宜家係唔係好嬲我?!

其實我都冇心嫁!

可能我講野太直接!

宜家我都唔咁去佢個板板留言喇!

我驚我又打錯野,

又擊嬲左佢!

我o林住下個星期先去留言!

不過都要睇情況嫁!

你唔好嬲我啦!






訪客留言 (返回 ttw 的日誌)


C C 於 2006-07-05 10:10 PM 發表:
係囉~你唔洗擔心啦~
朋友之間冇咁易會嬲對方ge~!!!
不過有時太直接都會傷害到人嫁~
唔係個個fd都咁堅強嫁~
對方唔嬲你就算你好彩,咁下次講野就小心d~
唔係個個都咁會咁大方嫁~
不過我就好大方ge~只要唔係好咁過份我都可以接受ge~
so講野要小心d啦~

>>>唔好話我成日都唔留言比你~我一得閒就留嫁啦。^o^。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇!咁大段野既!!
我D friend好勁嫁!!
我同佢有....起馬3年的友誼!
我同佢好friend嫁!
=================
 哈哈!
你好大方!!
我都係呀!
我唔會嬲你嫁!
哈哈!
================
哇!
好勁播!
你去左我個板板都好多次!!
多謝留言!
Posted at 2006-07-06 12:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cathylau 於 2006-07-05 08:11 PM 發表:
其實我冇嬲你啦~~
直接d都好呀~~
我收到你封信信啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好彩姐!•0•
我以為你嬲左我tim ∼
================
係呀!
唔記得話比你聽我寄左比你tim∼
我即日回信比你嫁!!!
================
宜家我可以去你個板留言啦!!
 
Posted at 2006-07-05 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]