您在本頁停留了秒!
◆︴梨*沙子""•••
超愛Berry'z中既梨沙子!梨梨係我見過之中最靚同可愛既女仔呀!
ttw
暱稱: 小芊﹏*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
搵到呀!
琴日係水水生日呀!
開心呀!
痴線嫁!
夏帆
文章分類
全部 (73)
Berry'z工房 (28)
Hello Project (5)
Morning 娘 (5)
℃-ute (9)
其他 (7)
板主既日記 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
adamok031' s Xanga ...
``_________CooKieS X...
`◆' -` 無奈我和你 ...
丁丁的留言板
毛毛球
小cat既板板
我細妹個同學個日記
阮芷的留言板
笑中有淚
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


希望D人唔好咁衰啦! 分類: 板主既日記

今日得一個留言,

唔知點解D人叫極都唔去我個blog留言,

有D人話唔記得左,

有D人齋睇唔留言!

唉 ∼

叫左一次都唔想再叫,

如果你係唔留言,

我再叫多一萬次你都唔會留言嫁啦!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

不過有一個人留比我都好!

佢最乖!

其他人有6個留言以上果D都乖!

有D一萬年都唔尼一次,

尼果次仲要係求其打兩個字就走人果D...........

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

只會申請左bbs or blog既人先會明白......

希望各位去到我個blog唔好齋睇!

或者留言比我既時候打一兩粒字!

如果唔係,

到時我去你個板你都會得到一個得兩粒字既留言!

 

 






訪客留言 (返回 ttw 的日誌)


cathylau 於 2006-07-16 07:58 PM 發表:
我算5算留左6個果d呀??
我好乖呀~~
睇完立刻留言比你啦~~
你有冇寄信比我呀??
我好心急la~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你…你…
我冇數過播!
不過你講左我就信嫁喇!
我寄左信比你喇!
唔記得話比你聽tim~~~
Posted at 2006-07-16 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蝙蝠仔 於 2006-07-16 09:26 AM 發表:
           @        @
          @ @      @ @
         @   @@@@@@   @
          @          @
         @            @
         @            @
         @ 圗圗圗    圗圗圗 @
         @            @
          @   @  @   @
           @        @
            @@@@@@@@
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇!哇!哇!
好…好…好靚呀!
係唔係豬尼嫁?
 
Posted at 2006-07-16 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蝙蝠仔 於 2006-07-16 09:08 AM 發表:
唔緊要啦~
我同你留言咪得lo~
唔洗求佢喎~
有我地幫你~ /\/\
      /    \
      \    /
       \  /
        \/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好…好…好感動呀!
你…你…實在太…太…太好人喇!!
Posted at 2006-07-16 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shanshan 於 2006-07-15 11:05 PM 發表:
是我喲....
我黎撐場牙
其實我就係齋睇唔留言果個牙!!
唔好嬲啦!!
最多以後多D上黎啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇!哇!哇!
你…你…你…
最衰我冇得去你個板板留言啦!
Posted at 2006-07-16 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



C C 於 2006-07-15 09:40 PM 發表:
〝How are you getting on ? 〞<< e句係英文班學嫁~haha...
↑佢ge意思同〝How are you?〞一樣嫁~作文可以多幾隻字呀。
Hi~Hi~我係乖果個→成日都留言^^
唔好意思呀~e幾日上唔到你個板呀~
---個板話人流太多,要「人流管制」呀!!!
哈哈~^^下次再黎過啦~ bye!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又係學以致用呀!~~
唔緊要啦!
我都冇話你!
Posted at 2006-07-16 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



feini61 於 2006-07-15 08:20 PM 發表:
hihi~~我黎留言la....你又去我個個ar?______?"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好好好呀!
我宜家來喇!
Posted at 2006-07-16 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]