您在本頁停留了秒!
◆︴梨*沙子""•••
超愛Berry'z中既梨沙子!梨梨係我見過之中最靚同可愛既女仔呀!
ttw
暱稱: 小芊﹏*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
搵到呀!
琴日係水水生日呀!
開心呀!
痴線嫁!
夏帆
文章分類
全部 (73)
Berry'z工房 (28)
Hello Project (5)
Morning 娘 (5)
℃-ute (9)
其他 (7)
板主既日記 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
adamok031' s Xanga ...
``_________CooKieS X...
`◆' -` 無奈我和你 ...
丁丁的留言板
毛毛球
小cat既板板
我細妹個同學個日記
阮芷的留言板
笑中有淚
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


有個叫rachel既人成日抄人po屎呀! 分類: 其他






訪客留言 (返回 ttw 的日誌)


cathylau 於 2006-07-30 09:30 PM 發表:
唔一定b工先可以做0架~~
咁你做,,咁又抄人牙~~
呢d pose好普通姐,,你話心心果d就係抄,,,
yeah果d好多明星都會la~~
如果你仍然覺得佢抄咁又點呀~~
唔通你去告佢咩~~

仲有呀~~果時我話心心果個pose姐~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我影相時好少擺pose嫁播!
咁心心果D都好普通啦!
hp個個都做尼個pose嫁啦!
我又唔係淨係話佢地抄yeah尼個pose!
我冇講其他咩?
Posted at 2006-08-01 12:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cathylau 於 2006-07-27 09:26 PM 發表:
yeah呢d pose唔一定抄,,,,
我有時都做la~~
第二果個都係呀~~
bb女都識la~~
咁都係抄牙~~
呢d pose咁普通....
咁係抄咩~~
我有時都做類似o既pose啦~~
唔一定b工先可以做0架播~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁唔係抄咩?
我係要話佢地抄呀!
之前我post左同類既野上bbs度,
唔知邊個睇完之後話自己好憎佢地,
又話人地抄B工,又話人地豬扒!
宜家呢?
又話BB女都識!
咁好呀!
你搵個BB女做比我睇呀!
神又係你,鬼又係你!
咁你講晒啦!
你話係咪係囉!
Posted at 2006-07-29 04:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蝙蝠仔 於 2006-07-27 12:38 AM 發表:
人做依個動作~
佢做依個動作~
有咩理由抄得咁樣衰架~

都係B工可愛d~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉!
好鬼憎佢!
就算抄人都唔會好似佢地咁靚咁可愛啦!
Posted at 2006-07-27 12:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]