您在本頁停留了秒!
◆︴梨*沙子""•••
超愛Berry'z中既梨沙子!梨梨係我見過之中最靚同可愛既女仔呀!
ttw
暱稱: 小芊﹏*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
搵到呀!
琴日係水水生日呀!
開心呀!
痴線嫁!
夏帆
文章分類
全部 (73)
Berry'z工房 (28)
Hello Project (5)
Morning 娘 (5)
℃-ute (9)
其他 (7)
板主既日記 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
adamok031' s Xanga ...
``_________CooKieS X...
`◆' -` 無奈我和你 ...
丁丁的留言板
毛毛球
小cat既板板
我細妹個同學個日記
阮芷的留言板
笑中有淚
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


憎死Miyabi......Dfans 分類: 板主既日記

今日睇到好多夏燒雅既飲話好憎梨梨,

仲話如果一定要簡一個最唔中意的話,

一定會簡梨梨,

車...梨梨有咩得罪佢地播!

個個雅既飯都最憎梨梨,

其實我第一次睇到B工既相,

就覺得梨梨最靚,

雅個樣最大個,

個個都話佢成熟,

但係我覺得佢老績,

一定都唔靚,

B工個個都好個佢,

除左唱歌之外,

講真,我都覺得佢唱歌幾好,

但唔係最好,

佢仲係kids既時候,

我都幾中意佢,

但係大個左之後(宜家)

愈來愈唔靚,

但係D人就話佢超靚、好成熟等等......

佢地個個都話梨梨唔靚,

話佢好細個,

細個唔靚得咩?

其實佢地唔低得梨梨靚過雅,

所以先唔中意佢姐!

梨梨係加拿大同日本既混血兒,

超可愛!

我覺得hp中冇人靚得過佢,

全世界都冇人靚過佢!

我D同學個個都話梨梨、熊熊最靚,

我唔知佢地係唔係因為我,

所以先話佢最靚。

我既大本係:梨、熊,

次本係:kanna、airi、桃

三本係:小愛、reina,

四未係:小小舞、小千、小麻,

五本係:小雅、千聖、水水

小雅宜家都唔係最後、

不過遲D就唔知!

8th果時,小雅係我既次本,

9th果時,就係三本,

到11th,唔知邊解去到五本!

一向都唔係咁中意水水,

kanna一出道,

我就好中意佢,

不過遲D就唔知,

因為我既本命1個月之內都變好多次!

但係小梨未變過!

熊熊由次本升到大本!

宜家超中意佢!

 

 

 

 






訪客留言 (返回 ttw 的日誌)


蝙蝠仔 於 2006-08-30 07:23 PM 發表:
你理得佢~
你仲意咪得lo

好似我未領養之前咁
好多人話d狗又臭,又唔乖,又有蟲,又.....
不過我好仲意史立沙
所以我都養左~
況且e+都冇咩問題啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55...完全同意!
 
 
唔係播!
我同好多人唔同!
我覺得史立沙好得意播!
你之前果隻都好得意呀!
Posted at 2006-09-01 01:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小cat 於 2006-08-30 07:01 PM 發表:
你唔好咁la~~
小梨雖然係我四本呀,,但係佢真係進步左好多~~
其實b工個個都好靚姐,,,不過d fans好過分wow~~
好彩我唔係咁姐,,,你唔好咁火la,,,唔靚女呀~~
仲有呀,,我收到你封信la~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下...?
咩小梨唔係你既五本咩?
我都係中意B工全隊嫁!
但....唔係好中意宜家既小雅,
不過超中意以前既小雅!
================
哇!
咁快就收到信拿!
Posted at 2006-09-01 01:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]