| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
| 憎死Miyabi......Dfans |
分類: 板主既日記 |
今日睇到好多夏燒雅既飲話好憎梨梨,
仲話如果一定要簡一個最唔中意的話,
一定會簡梨梨,
車...梨梨有咩得罪佢地播!
個個雅既飯都最憎梨梨,
其實我第一次睇到B工既相,
就覺得梨梨最靚,
雅個樣最大個,
個個都話佢成熟,
但係我覺得佢老績,
一定都唔靚,
B工個個都好個佢,
除左唱歌之外,
講真,我都覺得佢唱歌幾好,
但唔係最好,
佢仲係kids既時候,
我都幾中意佢,
但係大個左之後(宜家)
愈來愈唔靚,
但係D人就話佢超靚、好成熟等等......
佢地個個都話梨梨唔靚,
話佢好細個,
細個唔靚得咩?
其實佢地唔低得梨梨靚過雅,
所以先唔中意佢姐!
梨梨係加拿大同日本既混血兒,
超可愛!
我覺得hp中冇人靚得過佢,
全世界都冇人靚過佢!
我D同學個個都話梨梨、熊熊最靚,
我唔知佢地係唔係因為我,
所以先話佢最靚。
我既大本係:梨、熊,
次本係:kanna、airi、桃
三本係:小愛、reina,
四未係:小小舞、小千、小麻,
五本係:小雅、千聖、水水
小雅宜家都唔係最後、
不過遲D就唔知!
8th果時,小雅係我既次本,
9th果時,就係三本,
到11th,唔知邊解去到五本!
一向都唔係咁中意水水,
kanna一出道,
我就好中意佢,
不過遲D就唔知,
因為我既本命1個月之內都變好多次!
但係小梨未變過!
熊熊由次本升到大本!
宜家超中意佢!
|
|
|
蝙蝠仔 於 2006-08-30 07:23 PM 發表:
你理得佢~
你仲意咪得lo
好似我未領養之前咁
好多人話d狗又臭,又唔乖,又有蟲,又.....
不過我好仲意史立沙
所以我都養左~
況且e+都冇咩問題啦!
|
網主回覆
55...完全同意!
唔係播!
我同好多人唔同!
我覺得史立沙好得意播!
你之前果隻都好得意呀! Posted at 2006-09-01 01:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小cat 於 2006-08-30 07:01 PM 發表:
你唔好咁la~~
小梨雖然係我四本呀,,但係佢真係進步左好多~~
其實b工個個都好靚姐,,,不過d fans好過分wow~~
好彩我唔係咁姐,,,你唔好咁火la,,,唔靚女呀~~
仲有呀,,我收到你封信la~~
|
網主回覆
下...?
咩小梨唔係你既五本咩?
我都係中意B工全隊嫁!
但....唔係好中意宜家既小雅,
不過超中意以前既小雅!
================
哇!
咁快就收到信拿! Posted at 2006-09-01 01:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|