,:可否再戀過/";
"對話竟成了' ",,.我倆之間的利器..."
"這一切一切___卻只能在心銘記.;'
[明明]很想把你再一次拋棄-____
;'[這痛苦的回憶卻不能忘記"";
tuenray
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2009 年 11 月 30 日 星期一 清涼
我唔知自己做緊咩...
分類:
未分類
我依上堂果下成日唔知自己做緊咩;
...;
好慘;
要搵WS出黎搵搵下唔知自己搵緊咩...;
唉...;
發表時間:2009-11-30 08:01 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 tuenray 的日誌
)
l0ve_BaBIi_
於 2009-11-30 08:47 PM 發表:
你老左啦v3v;失憶啦你v0v;
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 tuenray 的日誌
]
tuenray
暱稱: 屍屍ray
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
最新文章
•
剪咗新Lo0k
•
又病啦...
•
買咗野...
•
要命...
•
打啦打啦...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 12 月 (5)
•
2009 年 11 月 (12)
•
2009 年 12 月 (5)
•
2009 年 11 月 (12)
好友名單
hktropper
Ivan97
l0ve_BaBIi_
natalie_bb
qooivy
stellaip_64
sunnie1997ha
TESZ
wan1313
yuen1229
YUkammy
最近訪客
最近沒有訪客