,:可否再戀過/";
"對話竟成了' ",,.我倆之間的利器..."
"這一切一切___卻只能在心銘記.;'
[明明]很想把你再一次拋棄-____
;'[這痛苦的回憶卻不能忘記"";
2009 年 11 月 30 日  星期一   清涼


我唔知自己做緊咩... 鬱悶 分類: 未分類

我依上堂果下成日唔知自己做緊咩;

...;

好慘;

要搵WS出黎搵搵下唔知自己搵緊咩...;

唉...;






訪客留言 (返回 tuenray 的日誌)


l0ve_BaBIi_ 於 2009-11-30 08:47 PM 發表:
你老左啦v3v;失憶啦你v0v;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





tuenray
暱稱: 屍屍ray
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
最新文章
剪咗新Lo0k
又病啦...
買咗野...
要命...
打啦打啦...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客