影子x]]"
日日都又驚又喜//*生活在矛盾之中"
tunG_0520
暱稱: 白兔仔XD"
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-20
2007-07-13
2007-07-11
2007-07-10
2007-07-09
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 346
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 29 日  星期五   晴天


2007-06-29 分類: 未分類

 今朝比人捉左去飲茶=口=

飲完茶番屋企玩MSN=__________="

睇番琴晚果條KAI子-0-"

唉也,,好正呀佢果下YEAH....

KAI到飛起XDD"白痴仔....

唔洗番學好悶哇....

同左好多人MSN....

FANNY呀,,喵喵呀,,樂= ="

唉也....冇人呀-V-"

全間屋得番我一個-3333-"

同D倉鼠=___________="

  

只有你,,能夠撫平所有的寂寞*



2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28 分類: 未分類

 今日落雨呀= _______________ ="

唉冇排球睇-3333-"好囉,,我忍佢XD"

跟住對卷喇....LEPW同中史都肥左-口-"

唉也-W-"LEPW:33   中史:45.5   中文:54   聆聽:34   作文:58  

GE:63   GR:62   LISTEN;43.5  COMP:34   ORAL:25(緊緊合格)

好鬼悶囉,,差D訓著....

個屎忽王都痴痴地架,,無啦啦要人跟學號坐- ________-"

頂佢鴉....搞到我要同祥佬坐....成日睇人D分

食佢屎啦-33333-"妖佢-V-"只係識得睇人,,又唔比人睇-V-"

賤爆囉....仆.....唉也,,火氣好大....差D爆粗粗XD"

黑仔到爆囉今日....無啦啦要同死肥祥坐-0-"

仲有連最愛既排球都冇得睇T   T"

哼哼-V-好彩聽日唔洗番學姐XDD"

玩MSN玩到KAI先XDD"加油哇XDDD"

  

THE SKY WITHOUT YOU CAN'T BE COLOURFUL AGAIN !!

LOVE NEVERWANTED ME BUT I STILL LOVE YOU....

  



2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


2007-06-27 分類: 未分類

 今朝番到去睇喵喵佢地打波....

真係好鬼勁呀,,上手開波"

FANNY話老鼠打得最好喎,,

都唔係差好遠姐...喵喵都好勁呀XD"

個個都話老鼠勁...連寧都係咁話,,

我唔覺啵XDD"喵喵下手穩D呀"

殺波就另外果個勁D...唔識佢= =

算"班人都唔識野既XD"

今日派卷,,有1科唔合格呀T T"

HIST:32  GEOG:48.5  E.P.A:48  MATHS:66  IS:99.75(都算合格XD")

死HISTORY呀@ @"比你累死-V-"

如果唔係HISTORY"我就唔洗比呀媽鬧啦-3333-"

白痴了@ @"  呵呵XD"

估唔到IS我會合格XDD"都係PRATICAL果PART好=]

攞9.5分呀XDD"好開心呢....

  

為什麼,,現在聽你每句話//怎麼都會有點心痛@ @"

  



2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


2007-06-26 分類: 未分類

今日考11:50呀....

但係我7:25就番左去XDD"

因為番去玩MA...同FANNY一齊,,

過左一陣,,雞丁番左喇-- --"

係度煩== =="咁我同FANNY咪叫IVY番囉....

IVY番左,,我地4個玩真心話....

玩下玩下10點幾....

好白痴囉D問題XDD"

之後就考試喇....考IS"

我一抽就抽到BUNBUN....BUNSEN BURNER我恨你呀><"

死BUNBUN鴉,,點極都唔著-3333-"

終於用到第3支火柴先著-V-"

做完就落左去等IVY....

之後出荃灣搵ATTA同KARI....

去左杏花樓食野,,幾好食啵....但係好費-3333-"

之後出左去陪IVY睇電話....

我見到喵喵果班人一齊行街喎,,

老鼠見到我,,不過冇同佢HI"扮見唔到XD"

之後同ATTA,KARI,IVY影左張貼貼,,KAI爆-3333-"

之後KARI老媽打黎話要佢走....

咁ATTA又跟佢走,,咁我同IVY都走囉....

  

  

原地不動的等待,,就算風把我的頭髮吹亂++



2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


2007-06-25 分類: 未分類

 今朝比鄧梓寧欺騙-3333-"

食屎鄭慧婷,,成日痴住寧....

哼哼"咪鬼姣啦你...8婆-V-"

好賤格呀你,,算啦....

我同FANNY玩....咪理兩條友-W-"

之後我指喵喵比FANNY睇,,

佢竟然叫佢喎...好采佢傻傻地聽唔到呀><"

死FANNY鴉"想玩死我咩-V-"嘻嘻~

之後,,佢又同呀LING一齊走左"

好采好采...我唔會咁易比你玩死架XD"

放學之後同文淼柵番左小學...

好鬼悶-W-"都唔知番黎做乜"

  

__你微笑"但是旁邊的人不是我@ @"

比個面留個CM鴉@ @"