| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 29 日 星期五  |
| 2007-06-29 |
分類: 未分類 |
今朝比人捉左去飲茶=口=
飲完茶番屋企玩MSN=__________="
睇番琴晚果條KAI子-0-"
唉也,,好正呀佢果下YEAH....
KAI到飛起XDD"白痴仔....
唔洗番學好悶哇....
同左好多人MSN....
FANNY呀,,喵喵呀,,樂= ="
唉也....冇人呀-V-"
全間屋得番我一個-3333-"
同D倉鼠=___________="
只有你,,能夠撫平所有的寂寞*
|
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
| 2007-06-28 |
分類: 未分類 |
今日落雨呀= _______________ ="
唉冇排球睇-3333-"好囉,,我忍佢XD"
跟住對卷喇....LEPW同中史都肥左-口-"
唉也-W-"LEPW:33 中史:45.5 中文:54 聆聽:34 作文:58
GE:63 GR:62 LISTEN;43.5 COMP:34 ORAL:25(緊緊合格)
好鬼悶囉,,差D訓著....
個屎忽王都痴痴地架,,無啦啦要人跟學號坐- ________-"
頂佢鴉....搞到我要同祥佬坐....成日睇人D分
食佢屎啦-33333-"妖佢-V-"只係識得睇人,,又唔比人睇-V-"
賤爆囉....仆.....唉也,,火氣好大....差D爆粗粗XD"
黑仔到爆囉今日....無啦啦要同死肥祥坐-0-"
仲有連最愛既排球都冇得睇T T"
哼哼-V-好彩聽日唔洗番學姐XDD"
玩MSN玩到KAI先XDD"加油哇XDDD"
THE SKY WITHOUT YOU CAN'T BE COLOURFUL AGAIN !!
LOVE NEVERWANTED ME BUT I STILL LOVE YOU....
|
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
| 2007-06-27 |
分類: 未分類 |
今朝番到去睇喵喵佢地打波....
真係好鬼勁呀,,上手開波"
FANNY話老鼠打得最好喎,,
都唔係差好遠姐...喵喵都好勁呀XD"
個個都話老鼠勁...連寧都係咁話,,
我唔覺啵XDD"喵喵下手穩D呀"
殺波就另外果個勁D...唔識佢= =
算"班人都唔識野既XD"
今日派卷,,有1科唔合格呀T T"
HIST:32 GEOG:48.5 E.P.A:48 MATHS:66 IS:99.75(都算合格XD")
死HISTORY呀@ @"比你累死-V-"
如果唔係HISTORY"我就唔洗比呀媽鬧啦-3333-"
白痴了@ @" 呵呵XD"
估唔到IS我會合格XDD"都係PRATICAL果PART好=]
攞9.5分呀XDD"好開心呢....
為什麼,,現在聽你每句話//怎麼都會有點心痛@ @"
|
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
| 2007-06-26 |
分類: 未分類 |
今日考11:50呀....
但係我7:25就番左去XDD"
因為番去玩MA...同FANNY一齊,,
過左一陣,,雞丁番左喇-- --"
係度煩== =="咁我同FANNY咪叫IVY番囉....
IVY番左,,我地4個玩真心話....
玩下玩下10點幾....
好白痴囉D問題XDD"
之後就考試喇....考IS"
我一抽就抽到BUNBUN....BUNSEN BURNER我恨你呀><"
死BUNBUN鴉,,點極都唔著-3333-"
終於用到第3支火柴先著-V-"
做完就落左去等IVY....
之後出荃灣搵ATTA同KARI....
去左杏花樓食野,,幾好食啵....但係好費-3333-"
之後出左去陪IVY睇電話....
我見到喵喵果班人一齊行街喎,,
老鼠見到我,,不過冇同佢HI"扮見唔到XD"
之後同ATTA,KARI,IVY影左張貼貼,,KAI爆-3333-"
之後KARI老媽打黎話要佢走....
咁ATTA又跟佢走,,咁我同IVY都走囉....
原地不動的等待,,就算風把我的頭髮吹亂++ |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| 2007-06-25 |
分類: 未分類 |
今朝比鄧梓寧欺騙-3333-"
食屎鄭慧婷,,成日痴住寧....
哼哼"咪鬼姣啦你...8婆-V-"
好賤格呀你,,算啦....
我同FANNY玩....咪理兩條友-W-"
之後我指喵喵比FANNY睇,,
佢竟然叫佢喎...好采佢傻傻地聽唔到呀><"
死FANNY鴉"想玩死我咩-V-"嘻嘻~
之後,,佢又同呀LING一齊走左"
好采好采...我唔會咁易比你玩死架XD"
放學之後同文淼柵番左小學...
好鬼悶-W-"都唔知番黎做乜"
__你微笑"但是旁邊的人不是我@ @"
比個面留個CM鴉@ @" |
|