| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
| ka |
今日都幾開心架!
有人令到我好HaPpY,
一早就食蛋糕,
一陣重要去買埋''個''幾本書
真係好撚煩ㄚ,,仆街,,
冇心情..
唔講la,,
88...
我會把我對你的那份 *×愛♥"
永遠埋藏在內心的深處_..]]
|
刊登時間︰2006-09-08 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 
| kaka |
今日,,''反''左(以前個間)小學,,
見''反''以前D老師,同埋以前Ge同學仔
,,真係好想''反''去六年級個''陣,個''陣''時真係好開心架!!
去完學校之後就去左銅鑼灣到睇>死亡筆記<〝
〝夜神月〞勁令仔牙,,〝L〞都吾錯架!?
知後我同wini就去搵我ㄚ媽食野,,
食完野之後wini就去我屋企,,
冇幾''奈''彬彬同宇男就''梨''左西邨搵我同wini,
知後我地就落左街搵彬彬佢地喇
!然後再同wini去〝海怡〞買皮鞋,,買完之後..
我地就各自各''反''屋企喇?!>''<
我會把我對你的那份 *×愛♥"
永遠埋藏在內心的深處_..]]
|
刊登時間︰2006-09-08 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 
>''>  |
今日12:30去左灣仔,,食野,,
食左>燴牛肉意粉<,,勁好味..
跟住02:30去左田灣搵wini..
04:00幾出左去銅鑼灣
..05:55去左睇{戀愛初歌},,勁好睇wo...
,,方力申型爆
側田勁令仔wo..
KARY令女
開心牙今日??______________** 我會把我對你的那份 *×愛♥"
永遠埋藏在內心的深處_..]]
|
刊登時間︰2006-09-08 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|